missmas Skrevet 26. november 2014 Skrevet 26. november 2014 Jeg har fått vite av en venninne at jeg kan komme i fengsel der jeg bare har prøvd å være snill, men trolig blitt utnyttet Er jeg for sinnslidende for fengsel når jeg ikke får kjøre bil??? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 Skrevet 26. november 2014 Jeg har fått vite av en venninne at jeg kan komme i fengsel der jeg bare har prøvd å være snill, men trolig blitt utnyttet Er jeg for sinnslidende for fengsel når jeg ikke får kjøre bil??? Du kommer ikke i fengsel for det. bare slapp av. Anonymous poster hash: 00db3...43c 0 Siter
frosken Skrevet 26. november 2014 Skrevet 26. november 2014 Jeg har fått vite av en venninne at jeg kan komme i fengsel der jeg bare har prøvd å være snill, men trolig blitt utnyttet Er jeg for sinnslidende for fengsel når jeg ikke får kjøre bil??? Nei, det å ikke oppfylle førerkortforskriftens helsekrav betyr ikke at man er strafferettslig utilregnelig. Du er ikke for sinnslidende for fengsel - men jeg har vanskelig for å se for meg at det du har gjort skulle kvalifisere for fengselsstraff. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.