Blomsterfluen Skrevet 26. november 2014 Forfatter Skrevet 26. november 2014 Det er ikke det at jeg "vil" ha diagnosen, men jeg vil vite hvem jeg egentlig er. 0 Siter
Caylee Skrevet 26. november 2014 Skrevet 26. november 2014 (endret) Jeg tror du har rett. Jeg tror forsatt du utviklingshemmet i mild grad. Endret 26. november 2014 av Caylee 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 26. november 2014 Skrevet 26. november 2014 Det er ikke det at jeg "vil" ha diagnosen, men jeg vil vite hvem jeg egentlig er. Ser ikke ut til at du har noe i mot å få en slik diagnose. Tvert i mot virker du som du ser det som en fordel. Det virker som du heller vil være psykisk utviklingshemmet enn å ha Asperger. Ingen av oss kan vite hva du har. Vi kan bare synse og jeg trodde du var psyksik utviklingshemmet før du skrev at du hadde Asperger. Kan være at du er hardt angrepet av Asperger/ Autisme. Ellers er jeg helt enig i at det er en mor som kjenner barnet sitt best, men det er en psykiater som skal sette diagnosen. 0 Siter
FGT Skrevet 26. november 2014 Skrevet 26. november 2014 (endret) Hvordan vet du det om meg? Jeg vet jo ikke, men bare det inntrykket jeg har. Endret 26. november 2014 av FGT 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.