Gå til innhold

Vet ikke om jeg orker mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Intet er meningsfullt for jeg behersker det ikke og jeg kjenner meg som et grusomt menneskevrak . Begriper ikke hvordan jeg skal kunne være del av familien når jeg bare lager det uhyggelig med å være sur og irritabel . Lyst til å flykte igjen.

Du dømmer deg selv all for hardt! Alle mennesker har såret andre. Uten unntak! Det løser ingenting å ikke leve. Mange vil savne deg grenseløst. Du er en god person som er elsket av mange du bare ser det ikke selv.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• XbellaX

7

• frosken

5

• Madelenemie

5

• Kayia

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet (endret)

Barna har heldigvis en oppegående far så er det sagt . Jeg er sånn ca moden for destruksjon. Vedr min utagerering her så sliter jeg m selvkontroll ift til å la være. Det er fritt fram for red å hove meg ut - har bedt om det da jeg sikkert fortjener det.

Jeg reagerer som sagt ikke på tømme-seg-innelggene dine, men i forhold til å bli "kastet ut" tenker jeg at du er voksen og selv må vurdere hva du har godt av og ikke. Så lenge du føler at du får hjelp gjennom å buse ut her inne er det helt greit, men du kan ikke tenke at redaksjonen skal ta ansvaret med å vurdere dette på din vegne - eller skjønne når feedbacken føles feil for deg. Dette betyr at du selv må logge deg av når du føler det blir feil pga feedbacken eller følelsene du får gjennom å lese og skrive her inne. Andre kan ikke vite hvordan trådene dine påvirker deg og din situasjon, ei heller admin.

Det jeg sier i forhold til barna handler ikke bare om deg, men om totalsituasjonen. Du forteller at stemningen ikke er god, at dere krangler, at sambo sier at du er slem, ond etc, og dette påvirker selvfølgelig hverdagsmiljøet barna lever i. I en familie er det sånn at alles fysiske og psykiske helse har betydning for alle, man er ikke en og en. Uten sammenligning forøvrig: En avholdende forelder greier gjerne ikke skjerme barna fra den andre alkoholiserte forelderens problemer overfor barna heller, sant - det vet fagfolk mye om.

Håper du snart får det bedre, og at du tar til deg xbellaxs råd om å aktivisere deg litt hver dag for å tenke og kjenne på noe annet enn de vonde følelsene. Det er nemlig et veldig godt råd :)

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...