stjernestøv Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 Får en halsbrann av fluoxetin? Har en sønn som får det hver gang han har tatt denne og det er jo plagsomt, tror ikke det er vits i å ta den i det hele tatt. Den hjelper jo ikke. 0 Siter
ISW Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 Ja, det går an å få. Men da skal man være litt disponert for å få halsbrann. Jeg opplevde en gang når jeg tok en Zoloft, og den "satte seg fast" i halsen (tok den med for lite drikke) at jeg fikk en voldsom halsbrann / svie i spiserøret. Det er egentlig ganske logisk hvorfor dette skjer, siden man får den farmakologiske effekten lokalt i spiserøret. Kanskje han skal ta tablettene med litt mat, for å redusere denne effekten? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. november 2014 Forfatter Skrevet 27. november 2014 Ja, det går an å få. Men da skal man være litt disponert for å få halsbrann. Jeg opplevde en gang når jeg tok en Zoloft, og den "satte seg fast" i halsen (tok den med for lite drikke) at jeg fikk en voldsom halsbrann / svie i spiserøret. Det er egentlig ganske logisk hvorfor dette skjer, siden man får den farmakologiske effekten lokalt i spiserøret. Kanskje han skal ta tablettene med litt mat, for å redusere denne effekten? Ok, takk for svar. Han vil slutte å ta dem nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.