Gå til innhold

Spist alt formye vitaminbjørner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel bare å la være å kjøpe vitaminbjørner.

Hvis du ikke har selvdisiplin i dag har du det sikkert ikke i morgen heller. Det kan være lettere å ha selvdisiplin den lille stunden man handler.

på en måned holder jeg meg unna, og skal slutte spise formye av sånt

Skrevet

Hehe, du er flink til å beskrive ting rundt deg ;)

Clas Ohlson har mye spennende

Hei!

Ja veldig.

Måtte på senter i dag, var der kl 09.50 hadde da kjørt noe avfall for en lengre bort nabo, gjenbruksstasjonen åpnet kl 09.00 så jeg var hos nabo kl 08.20, for å lesse på avfall.

På senteret gikk jeg etter en liste, gikk forbi Clas ohlsen, ikke tid,...eller penger, innspurten på julekalender nå

Håpermdu gjør som mammamito skriver! Og gargamel:-)

Skrevet

På to dager har jeg nesten spist opp en hel boks.. Er det farlig å spise så mye hver dag? Jeg er veldig redd for leveren min, pågrunnav paracet overdoser tidligere. Kan vitaminbjørner gjøre så man får leverskade eller svikt?

Ja, jeg er dum. Man skal ikke spise vitaminer..

Jeg vil ikke si du er dum. Jeg visste ikke hva det var når jeg leste denne tråden tidligere, men fikk smaksprøve i en butikk idag. Kom frem til at jeg burde holde meg unna for det var jo snop og jeg kunne fint spist en boks på en dag. Ikke fordi jeg er dum, men jeg er ikke så viljesterk på enkelte områder som mange er.

Skrevet

Hei!

Ja veldig.

Måtte på senter i dag, var der kl 09.50 hadde da kjørt noe avfall for en lengre bort nabo, gjenbruksstasjonen åpnet kl 09.00 så jeg var hos nabo kl 08.20, for å lesse på avfall.

På senteret gikk jeg etter en liste, gikk forbi Clas ohlsen, ikke tid,...eller penger, innspurten på julekalender nå

Håpermdu gjør som mammamito skriver! Og gargamel:-)

Sporty du er som er oppe så tidlig :)

Ja det er nok lurt

Skrevet

Jeg vil ikke si du er dum. Jeg visste ikke hva det var når jeg leste denne tråden tidligere, men fikk smaksprøve i en butikk idag. Kom frem til at jeg burde holde meg unna for det var jo snop og jeg kunne fint spist en boks på en dag. Ikke fordi jeg er dum, men jeg er ikke så viljesterk på enkelte områder som mange er.

Ja, er som snop. Ganske skummelt egentlig. smart av deg det valget, om du vet du ikke kommer til motstå firstelsen

Skrevet

kaninen min spiser gulerot, jeg liker det ikke så godt alt for hard for tenna mine og smaker litt rart

Spis kaninen istedenfor, da, mye sunnere enn vitaminpiller  :ph34r:

Skrevet

Spis kaninen istedenfor, da, mye sunnere enn vitaminpiller  :ph34r:

Spise Ronja røvedatter? Never ever ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...