Gå til innhold

Arg...selgere

Anbefalte innlegg

Det kom en selger på døra fra ett alarm selskap. Han solgte noe brann sikkerthet system greier. Han spurte om å få komme inn. Ja sa jeg men jeg tar ingen avgjørelse når mannen min ikke er hjemme.

Han pratet og pratet om hvor fint dette systemet var. Og mange i blokkene rundt her hadde ordnet en sånn avtale.

Skal vi skrive en sånn avtale spørr han. Jeg signerer ikke noe uten å snakket med min mann sier jeg. Det var bare å signere og vist jeg ombestemte meg var det bare å ringe. Jeg sa at jeg vet at man aldri skal signere noe uten at man er sikker.

Vi kan ringe deg i morgen etter at jeg har snakket med min mann sa jeg. Det ble vansklig for dem var ferdig i dette området i kveld.

Ok da er det ikke mere å si sa jeg.

Jeg så at han ble snurt. Han tok tingene å gikk. Sa ikke noe

Jeg vet at han gjorde jobben sin men jeg takler selgere dårlig

Anonymous poster hash: 71608...f5e

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402349-argselgere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg avviser nesten alle selgere med et kort og tydelig "Nei takk, jeg er ikke interessert". Husker en gang det kom en og ville selge Rainbow støvsuger (med vannkammer - husker dere den?). Jeg sa som sant var, at mannen min ikke var hjemme, og at jeg ikke kom til å kjøpe av ham både fordi den var dyr og at mannen ikke var hjemme, men også fordi min mor hadde den, og jeg kunne låne den av henne hvis jeg trengte å rengjøre madrasser mm.

Vel, han ville nå demonstrere den likevel - og jeg hadde ikke noe spesielt å gjøre, så han fikk komme inn. Viste meg alle de vidunderlige tingene maskinen kunne gjøre (som jeg visste om fordi min mor hadde den). Etter TO timer var han ferdig, og spurte om jeg ville kjøpe den. Jeg svarte som jeg gjorde fra begynnelsen, "Nei takk" - og holdt på mitt.

Merkelig nok ble han nok litt overrasket, for han så jo at jeg likte støvsugeren, men jeg skjønner ikke helt hvorfor han gadd å kaste bort to timer på meg når jeg hadde sagt det jeg sa fra begynnelsen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402349-argselgere/#findComment-3586546
Del på andre sider

Annonse

Om man har god tid, er det jo bare å invitere dem inn og snakke i vei om alt annet enn det de er interesserte å selge deg. Rett og slett kaste bort mest mulig av tiden deres. Da kommer de sikkert ikke igjen. :P Baksiden av medaljen er jo at man kaster bort mye av sin egen også.

Anonymous poster hash: 0e42a...d39
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402349-argselgere/#findComment-3586592
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...