Gjest Skrevet 28. november 2014 Skrevet 28. november 2014 Jeg var ærlig til psykolog om dagen og fortalte om blamering. Klarte ikke fortelle om tablettene . Når vedk da stilte meg spørsmål som åpnet opp for at jeg kunne være " utagerende" til vanlig var det nesten ikke til å bære. I går på kollapsens rand. Tenkte de verste tanker ( som dokumentert her) I dag forsøker jeg å se mer nyansert på det , jeg kan jo bare fortelle hvordan dette har arter seg tidligere . Jeg har vært hemmet i min kanalisering av emosjoner ( angst sinne oa), og bl a engasjert meg sterkt i barns rett til å uttrykke ulike følelser / tanker fra den voksne Jeg måtte gjemme meg når besøket kom i går . Veldig dumt men orker ikke vise min smerte for hvem som helst. Klart å ta meg sammen nå. Sitter og drikker kaffe og stålsetter meg for potensielt kritiske blikk. Min mann gir meg mange kjærlighetserklæringer , begriper ikke at han gidder å elske meg om dagen , men ok , jeg vet vi har hatt mye godt sammen i livet og barna er resultat av vår kjærlighet , vårt viktigste prosjekt at de skal ha det bra. For at de skal ha det br nå vi helst ha det ok. Jeg tåler lite stress og ekstra, skjerper meg i dag for familiens skyld. Litt stolt av det. 0 Siter
XbellaX Skrevet 28. november 2014 Skrevet 28. november 2014 Bra :-) Jeg håper du får en rolig helg. 0 Siter
frosken Skrevet 28. november 2014 Skrevet 28. november 2014 Jeg var ærlig til psykolog om dagen og fortalte om blamering. Klarte ikke fortelle om tablettene . Når vedk da stilte meg spørsmål som åpnet opp for at jeg kunne være " utagerende" til vanlig var det nesten ikke til å bære. I går på kollapsens rand. Tenkte de verste tanker ( som dokumentert her) I dag forsøker jeg å se mer nyansert på det , jeg kan jo bare fortelle hvordan dette har arter seg tidligere . Jeg har vært hemmet i min kanalisering av emosjoner ( angst sinne oa), og bl a engasjert meg sterkt i barns rett til å uttrykke ulike følelser / tanker fra den voksne Jeg måtte gjemme meg når besøket kom i går . Veldig dumt men orker ikke vise min smerte for hvem som helst. Klart å ta meg sammen nå. Sitter og drikker kaffe og stålsetter meg for potensielt kritiske blikk. Min mann gir meg mange kjærlighetserklæringer , begriper ikke at han gidder å elske meg om dagen , men ok , jeg vet vi har hatt mye godt sammen i livet og barna er resultat av vår kjærlighet , vårt viktigste prosjekt at de skal ha det bra. For at de skal ha det br nå vi helst ha det ok. Jeg tåler lite stress og ekstra, skjerper meg i dag for familiens skyld. Litt stolt av det. Jeg tror du er i gang i en terapi som kommer til å bli veldig konstruktiv for deg. Du berøres sterkt av timene, men etter hvert vil du huske fra gang til gang at de følelsesstormene du kjenner i etterkant av timene, vil roe seg igjen i løpet av noen timer. Fint å høre at du igjen klarer å ha besøk på en ok måte - til tross for at du opplever det som krevende. Kanskje viktig at du tillater deg å ta noen pauser selv om du har besøk, kanskje du kan gjøre noen ærende alene, gå deg en tur osv., sånn at du ikke føler deg helt overstrukket når helgen er over. Ha en best mulig helg:-) 0 Siter
Gjest Skrevet 28. november 2014 Skrevet 28. november 2014 Jeg har ikke samvittighet til annet . Skal prøve å trene . Har såpass tillit til psykologen at jeg tror vedk evner å se nyanser , det gir trygghet. Tross alt . Utrolig vanskelig å holde hodet over vannet men jeg må . 0 Siter
future life Skrevet 28. november 2014 Skrevet 28. november 2014 Jeg har ikke samvittighet til annet . Skal prøve å trene . Har såpass tillit til psykologen at jeg tror vedk evner å se nyanser , det gir trygghet. Tross alt . Utrolig vanskelig å holde hodet over vannet men jeg må . Vil bare ønske deg god helg, jeg er veldig glad for at du holder hodet over vannet. Er du en flink svømmer, kommer du helt sikkert gjennom helgen :-). Synes du er sterk jeg, vet hva det koster å være sterk for andre når man er syk og helst vil gjemme seg. Du er på rette vei, sender masse energi til deg . 0 Siter
ISW Skrevet 28. november 2014 Skrevet 28. november 2014 Dette synes jeg var langt bedre God helg! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. november 2014 Skrevet 28. november 2014 Har såpass tillit til psykologen at jeg tror vedk evner å se nyanser , det gir trygghet. Tross alt . Utrolig vanskelig å holde hodet over vannet men jeg må . Du MA ikke ha huet helt over vann, vi er mange som bruker snorkel i perioder! Det er hyggelig å høre at du har tillit til den nye behandleren din. Det at du er så kjørt etter å ha vært der er vel ikke så rart, ettersom du tydeligvis har begynt å røre rundt i mange år gammel dritt. Ønsker deg en god helg og sender over en imaginær snorkel! 0 Siter
Gjest Skrevet 28. november 2014 Skrevet 28. november 2014 Du MA ikke ha huet helt over vann, vi er mange som bruker snorkel i perioder! Det er hyggelig å høre at du har tillit til den nye behandleren din. Det at du er så kjørt etter å ha vært der er vel ikke så rart, ettersom du tydeligvis har begynt å røre rundt i mange år gammel dritt. Ønsker deg en god helg og sender over en imaginær snorkel! min tillit er ikke blind, men jeg tenker vedk er kompetent og et menneske jeg har respekt for. Er redd hva han skal se og ikke se osv- skikkelig redd vedk analytiske blikk. Men tross alt god følelse å ha tillit 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 28. november 2014 Skrevet 28. november 2014 (endret) min tillit er ikke blind, men jeg tenker vedk er kompetent og et menneske jeg har respekt for. Er redd hva han skal se og ikke se osv- skikkelig redd vedk analytiske blikk. Men tross alt god følelse å ha tillit Det virker som du er redd for at folk skal gjennomskue deg og se hvordan du egentlig er. I forhold til behandleren nytter det ikke å tenke sånn. Jeg tror du kommer til å finne ut av dette til slutt og klare deg bra. Vet ikke hvorfor, men jeg har en følelse av det. Edit: En forutsetning er at du slutter å tulle med piller og alkohol. Du risikerer å ødelegge deg fysisk hinsides alt håp. Endret 28. november 2014 av Gargamel 0 Siter
Gjest Skrevet 28. november 2014 Skrevet 28. november 2014 (endret) Det virker som du er redd for at folk skal gjennomskue deg og se hvordan du egentlig er. I forhold til behandleren nytter det ikke å tenke sånn. Jeg tror du kommer til å finne ut av dette til slutt og klare deg bra. Vet ikke hvorfor, men jeg har en følelse av det. Edit: En forutsetning er at du slutter å tulle med piller og alkohol. Du risikerer å ødelegge deg fysisk hinsides alt håp. takk for tilliten.ikke behagelig å fortelle en person du knapt kjenner at du til tider er vanvittig " på tuppa". Men er allerede avslørt så har vel ikke mer å tape:( alkohol gjør meg godt , altfor godt. Men en uverdig ting om det blir for mye. Tåler nesten ikke noe før tankene raser om dagen, må skrive dette bak øret tror jeg. Blir blid v musserende vin , to glass ok, ikke mer.( helg) Og ikke rød vin, da havner jeg dypt nede i melankolien. Må ha vett nok til å balanse inntak . Nok av fam medl som har gått dukken av alkohol ( tre). Er pillefri og det tror jeg kanskje er best enn så lenge. Klarte for øvrig å styre unna et lass m farlige piller der jeg flyktet i går ( og var alene hjemme ). Endret 28. november 2014 av En namnlaus 0 Siter
Gjest Skrevet 28. november 2014 Skrevet 28. november 2014 Dette synes jeg var langt bedre God helg! god helg 0 Siter
Gjest Skrevet 28. november 2014 Skrevet 28. november 2014 Vil bare ønske deg god helg, jeg er veldig glad for at du holder hodet over vannet. Er du en flink svømmer, kommer du helt sikkert gjennom helgen :-). Synes du er sterk jeg, vet hva det koster å være sterk for andre når man er syk og helst vil gjemme seg. Du er på rette vei, sender masse energi til deg .takk! Blir rørt over at rep fra menneskeheten synes å ville meg så vel:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.