Gå til innhold

Ting for å unngå å bli dårlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror også du er den perfekte besøksvenn :)

Du har så mye varme og omsorg. Jeg er sikker på at de eldre ville likt deg kjempegodt :)

Tusen takk for det :-)

Skrevet

Det er ganske kjedelig for tiden, har ingenting å gjøre på. Psykologen snakket om trening, men får heller prøve å gå turer. Hun lurte på hvor lenge jeg hadde sagt det, hm. Har planer om å pynte litt å vaske litt nå i advent.

Hvorfor "prøve"? Hvorfor ikke "gå"? Nå?

Og hvorfor "planer"? Er du oppe og våken nå, kom deg ut av huset i løpet av en halvtime, og gå en lang tur. Du vil være hjemme i god tid til lunsj, handling, ærend osv, og fortsatt kan du vaske bittelitt (doen og vasken f.eks), eller rydde skoene i gangen. Ikke planlegg rundvask før jul, bruk heller tiden på å rydd i én skuff. I dag.

Det som betyr noe er hva du faktisk gjør, ikke planer om å bli besøksvenn til neste år (selvom det godt kan være en god plan det, altså).

Anonymous poster hash: d7a01...6ee

Skrevet

Hvorfor "prøve"? Hvorfor ikke "gå"? Nå?

Og hvorfor "planer"? Er du oppe og våken nå, kom deg ut av huset i løpet av en halvtime, og gå en lang tur. Du vil være hjemme i god tid til lunsj, handling, ærend osv, og fortsatt kan du vaske bittelitt (doen og vasken f.eks), eller rydde skoene i gangen. Ikke planlegg rundvask før jul, bruk heller tiden på å rydd i én skuff. I dag.

Det som betyr noe er hva du faktisk gjør, ikke planer om å bli besøksvenn til neste år (selvom det godt kan være en god plan det, altså).

Anonymous poster hash: d7a01...6ee

Har begynt å rydde litt nå. Men tror jeg skal gå en tur senere. Ja det som betyr noe er jo det jeg faktisk gjør, sant det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...