Gå til innhold

Ingen nye jobber og ingen trygd - hva med disse

Anbefalte innlegg

Regjeringen og NAV innbiller seg at de skal få trygdede over i jobb bare ved å redusere trygden. De forutsetter at jobber finnes for dem. Her kommer nok en bekreftelse på jobbene som ikke finnes for mange av disse:

http://www.tu.no/karriere/2014/11/28/derfor-vil-ikke-ledere-ansette-folk-over-50 Hva skal da skje med de som mangler jobb og mister trygd?

Anonymous poster hash: c456a...151

Fortsetter under...

Det er vel 250'000 arbeidsledige i Norge og på finn.no ser jeg bare 13'000 stillinger. Så det er nok ikke jobb til alle desverre. Med mister trygd tenker du på folk på AAP som mister den etter 4 års gang og evt ikke oppfyller ufør krav ?

Det er vel 250'000 arbeidsledige i Norge og på finn.no ser jeg bare 13'000 stillinger. Så det er nok ikke jobb til alle desverre. Med mister trygd tenker du på folk på AAP som mister den etter 4 års gang og evt ikke oppfyller ufør krav ?

Ja, skulle vært tydeligere på det. Er forvirret om hva som skal skje her. Det virker som om politikerne ikke vil svare på hva som skal skje med dem. Og ikke klarer jeg å finne ut av om reglene kan være til hjelp heller.

Anonymous poster hash: c456a...151

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...