Madelenemie Skrevet 29. november 2014 Skrevet 29. november 2014 Ok. Hvorfor hadde jeg litt unormale aktiviteter i høyre hjernehalvdel som de syns minnet om epilepsi, sån at jeg måtte gå mange år på orfiril retard og så hadde jeg ikke epilepsi likevel? Hei! Det kan ikke jeg svare deg på, Men de små absessene kan man jo vokse av seg syns jeg huske... Men kan du ikke be om en ny utredning? Kanskje har du hatt epileptisk aktivitet, det kan gå over, men plages du kan du jo få ny undersøkelse kanskje? 0 Siter
Madelenemie Skrevet 29. november 2014 Skrevet 29. november 2014 Er NHD nevrolog å epileptolog eller ekspert i epilepsi da? Hei! Jeg vet ikke, men jeg tror likevel mange psykiatere vet mer enn de fleste om epilepsi. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 29. november 2014 Forfatter Skrevet 29. november 2014 Hei! Jeg vet ikke, men jeg tror likevel mange psykiatere vet mer enn de fleste om epilepsi. Ok. Det rare er at noen på nettet sier det kan være epileptisk, mens noen mener det ikke er det. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 29. november 2014 Skrevet 29. november 2014 Ok. Det rare er at noen på nettet sier det kan være epileptisk, mens noen mener det ikke er det. Hei! Sånn er nettet, så mange ulike meninger, som ofte blir feil, fordi vi ikke ser helheten, kjenner deg så godt som de som er der i RL :-) Derfor hør på din psykiater! 0 Siter
Caylee Skrevet 29. november 2014 Skrevet 29. november 2014 jeg hadde epilepsi før , for ca et år siden mente en psykiater det aldri var epilepsi men dissasasjon. så.. til og med "fagfolk" har forskjellig meninger. Kanskje du Blomsterfluen burde la flere skjekke ut? og ikke bare din psykiater? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 29. november 2014 Forfatter Skrevet 29. november 2014 jeg hadde epilepsi før , for ca et år siden mente en psykiater det aldri var epilepsi men dissasasjon. så.. til og med "fagfolk" har forskjellig meninger. Kanskje du Blomsterfluen burde la flere skjekke ut? og ikke bare din psykiater? Ok. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Jeg klarer meg ikke fullstendig selvstendig i egen leilighet uten bistand, og samtidig har jeg ikke asperger om noenår. Lurer på hva jeg egentlig har hatt hele livet. De feildiagnosiserte meg i barndommen med epilepsi og indantil autisme med utviklingshemning. Nå har jeg geni iq på enkelte områder. På hvilke områder har du geni IQ? Anonymous poster hash: 3d49e...8f3 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 30. november 2014 Forfatter Skrevet 30. november 2014 På hvilke områder har du geni IQ? Anonymous poster hash: 3d49e...8f3 På det å finne ut qv mønster. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 På det å finne ut qv mønster. hva er QV? Anonymous poster hash: 3d49e...8f3 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 30. november 2014 Forfatter Skrevet 30. november 2014 hva er QV? Anonymous poster hash: 3d49e...8f3 Jeg skreiv visst feil. Jeg mente "av", ikke qv. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 30. november 2014 Forfatter Skrevet 30. november 2014 Jeg var nesten en "mensaklubb" kandidat når jeg tok denne delen av iq testen hvor jeg skulle finne ut hvilket mønster som passet med den rekkefølge mønster rekka. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 30. november 2014 Forfatter Skrevet 30. november 2014 Ååå Solan Gundersen er bare så søøøt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Jeg var nesten en "mensaklubb" kandidat når jeg tok denne delen av iq testen hvor jeg skulle finne ut hvilket mønster som passet med den rekkefølge mønster rekka. Hvor høy iq fikk du? Anonymous poster hash: c20f2...90b 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 30. november 2014 Forfatter Skrevet 30. november 2014 Hvor høy iq fikk du? Anonymous poster hash: c20f2...90b Jeg husker ikke. Men ivertfall langt over 70. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Jeg husker ikke. Men ivertfall langt over 70. Mensa-kravet er 140. Anonymous poster hash: c20f2...90b 0 Siter
Madelenemie Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Mensa-kravet er 140. Anonymous poster hash: c20f2...90b Hei! Før var jeg stolt og opptatt av det, nå bryr jeg meg ikke... Jeg kan bli opptatt i mensa, men kan ikke ha aleneomsorg for barn? Det sier mye om begrenset kapasitet syns jeg. Og at iq blir en veldig begrenset måleenhet. 0 Siter
FGT Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Mensa-kravet er 140. Anonymous poster hash: c20f2...90b En som hadde asperger hadde skåret ganske høy iq, men han innrømmet , at det kan se fint ut på papiret, men hva hjelper det når en er totalt sosialt uintelligent ? 0 Siter
slabbedask Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 En som hadde asperger hadde skåret ganske høy iq, men han innrømmet , at det kan se fint ut på papiret, men hva hjelper det når en er totalt sosialt uintelligent ? Godt poeng. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 En som hadde asperger hadde skåret ganske høy iq, men han innrømmet , at det kan se fint ut på papiret, men hva hjelper det når en er totalt sosialt uintelligent ? Kanskje det hjelper. Eller i alle fall har jeg tro på at autister kan bruke hodet sitt og lære sosiale koder som de ikke forstår intuitivt. Dermed kan de fungerer bedre enn de ellers ville gjort. Det er bare inntrykket mitt fra dol. Jeg kjenner jo bare en autist i rl. 0 Siter
skrev Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Hadde bare IQ betydd noe, så hadde jeg vært noe stort og ikke en taper Men men Sånn er nå den saken 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.