Gå til innhold

NHD hva blir aspergers når asperger ikke er mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok. Hvorfor hadde jeg litt unormale aktiviteter i høyre hjernehalvdel som de syns minnet om epilepsi, sån at jeg måtte gå mange år på orfiril retard og så hadde jeg ikke epilepsi likevel?

Hei!

Det kan ikke jeg svare deg på,

Men de små absessene kan man jo vokse av seg syns jeg huske...

Men kan du ikke be om en ny utredning? Kanskje har du hatt epileptisk aktivitet, det kan gå over, men plages du kan du jo få ny undersøkelse kanskje?

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Blomsterfluen

34

• BrukerErHeltAnonym

12

• FGT

11

• Madelenemie

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er NHD nevrolog å epileptolog eller ekspert i epilepsi da?

Hei!

Jeg vet ikke, men jeg tror likevel mange psykiatere vet mer enn de fleste om epilepsi.

Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke, men jeg tror likevel mange psykiatere vet mer enn de fleste om epilepsi.

Ok. Det rare er at noen på nettet sier det kan være epileptisk, mens noen mener det ikke er det.

Skrevet

Ok. Det rare er at noen på nettet sier det kan være epileptisk, mens noen mener det ikke er det.

Hei!

Sånn er nettet, så mange ulike meninger, som ofte blir feil, fordi vi ikke ser helheten, kjenner deg så godt som de som er der i RL :-)

Derfor hør på din psykiater!

Skrevet

jeg hadde epilepsi før , for ca et år siden mente en psykiater det aldri var epilepsi men dissasasjon. så.. til og med "fagfolk" har forskjellig meninger. Kanskje du Blomsterfluen burde la flere skjekke ut? og ikke bare din psykiater?

Skrevet

jeg hadde epilepsi før , for ca et år siden mente en psykiater det aldri var epilepsi men dissasasjon. så.. til og med "fagfolk" har forskjellig meninger. Kanskje du Blomsterfluen burde la flere skjekke ut? og ikke bare din psykiater?

Ok.

Skrevet

Jeg klarer meg ikke fullstendig selvstendig i egen leilighet uten bistand, og samtidig har jeg ikke asperger om noenår. Lurer på hva jeg egentlig har hatt hele livet. De feildiagnosiserte meg i barndommen med epilepsi og indantil autisme med utviklingshemning. Nå har jeg geni iq på enkelte områder.

På hvilke områder har du geni IQ?

Anonymous poster hash: 3d49e...8f3

Skrevet

På hvilke områder har du geni IQ? Anonymous poster hash: 3d49e...8f3

På det å finne ut qv mønster.

Skrevet

På det å finne ut qv mønster.

hva er QV?

Anonymous poster hash: 3d49e...8f3

Skrevet

hva er QV? Anonymous poster hash: 3d49e...8f3

Jeg skreiv visst feil. Jeg mente "av", ikke qv.

Skrevet

Jeg var nesten en "mensaklubb" kandidat når jeg tok denne delen av iq testen hvor jeg skulle finne ut hvilket mønster som passet med den rekkefølge mønster rekka.

Skrevet

Ååå Solan Gundersen er bare så søøøt.

Skrevet

Jeg var nesten en "mensaklubb" kandidat når jeg tok denne delen av iq testen hvor jeg skulle finne ut hvilket mønster som passet med den rekkefølge mønster rekka.

Hvor høy iq fikk du?

Anonymous poster hash: c20f2...90b

Skrevet

Hvor høy iq fikk du? Anonymous poster hash: c20f2...90b

Jeg husker ikke. Men ivertfall langt over 70.

Skrevet

Jeg husker ikke. Men ivertfall langt over 70.

Mensa-kravet er 140.

Skrevet

Mensa-kravet er 140. Anonymous poster hash: c20f2...90b

Hei!

Før var jeg stolt og opptatt av det, nå bryr jeg meg ikke...

Jeg kan bli opptatt i mensa, men kan ikke ha aleneomsorg for barn?

Det sier mye om begrenset kapasitet syns jeg.

Og at iq blir en veldig begrenset måleenhet.

Skrevet

Mensa-kravet er 140.

En som hadde asperger hadde skåret ganske høy iq, men han innrømmet , at det kan se fint ut på papiret, men hva hjelper det når en er totalt sosialt uintelligent ?

Skrevet

En som hadde asperger hadde skåret ganske høy iq, men han innrømmet , at det kan se fint ut på papiret, men hva hjelper det når en er totalt sosialt uintelligent ?

Godt poeng.

Gjest Gargamel
Skrevet

Kanskje det hjelper. Eller i alle fall har jeg tro på at autister kan bruke hodet sitt og lære sosiale koder som de ikke forstår intuitivt. Dermed kan de fungerer bedre enn de ellers ville gjort. Det er bare inntrykket mitt fra dol. Jeg kjenner jo bare en autist i rl.

Skrevet

Hadde bare IQ betydd noe, så hadde jeg vært noe stort og ikke en taper

Men men

Sånn er nå den saken

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...