slabbedask Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Tror ikke "normale" folk forstår hvor stort handicap det er å være sosialt analfabet. Og nei, det handler ikke om såkalt vilje... Men men. Bare noe jeg tenkte på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Tror ikke "normale" folk forstår hvor stort handicap det er å være sosialt analfabet. Og nei, det handler ikke om såkalt vilje... Men men. Bare noe jeg tenkte på. Hvorfor tror du ikke det da? Men men. Bare noe jeg tenkte på. Anonymous poster hash: 3d49e...8f3 0 Siter
slabbedask Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Hvorfor tror du ikke det da? Men men. Bare noe jeg tenkte på. Hva anonyme nisser måtte tro, aner jeg ikke. Men men. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 (endret) Kanskje det hjelper. Eller i alle fall har jeg tro på at autister kan bruke hodet sitt og lære sosiale koder som de ikke forstår intuitivt. Dermed kan de fungerer bedre enn de ellers ville gjort. Det er bare inntrykket mitt fra dol. Jeg kjenner jo bare en autist i rl. Hei! Det inntrykket stemmer, jeg har lært mye ved å være sosial på net, og jeg bruker det i hverdagen;.) Jeg har også lært å tulle mer, være frekk, ironisk også. Det har imidlertid oppstått ikke-heldige situasjoner pga av dette i RL, der jeg har gått langt over streken. Jeg regner med du forstår hva jeg mener. Endret 1. desember 2014 av Madelenemie 0 Siter
FGT Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 Kanskje det hjelper. Eller i alle fall har jeg tro på at autister kan bruke hodet sitt og lære sosiale koder som de ikke forstår intuitivt. Dermed kan de fungerer bedre enn de ellers ville gjort. Det er bare inntrykket mitt fra dol. Jeg kjenner jo bare en autist i rl. Det er sant 0 Siter
FGT Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 (endret) Hadde bare IQ betydd noe, så hadde jeg vært noe stort og ikke en taper Men men Sånn er nå den saken Du trenger ikke være noen taper. Du trenger ikke føle det slik, fordi enkelte kommer med slike uttalelser. Tror nok at den personen som jeg nevnte ville få frem et poeng med å sette det litt på spissen, siden han slet mye med det sosiale. Men det med Asperger har jo forskjellige personligheter, som også gjør at aspergeren kan komme til uttrykk også forskjellige måter. Jeg mener at det er en vesentlig forskjell å kunne omgås, og til en viss grad være sosial, men å leve i et nært forhold blir noe helt annet. akkurat der, har nok ikke bare med viljen å gjøre . men men Endret 1. desember 2014 av FGT 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.