Gå til innhold

jeg begynte å selvskading for oppmerksomhet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det var høsten 2011 da jeg var 16. Jeg veldig lei meg, jeg var veldig urolig, skalv og jeg skrev til noen at blodet rant. Da begynte folk lure på om det var sant. Det er sikkert ikke sant skrev en. Etter jeg hadde skrevet blodet rant tok jeg tok en saks så på armen min, var skeptisk hadde aldri gjort det før..men jeg gjorde det. blodet kom litt. jeg gjorde det på nytt flere ganger

det var "bare" risping i begynnelsen.det kjentes annerlddes enn jeg ttrodde. det kjentes godt. først da merket jeg at det hjalp mot følelsene. når jeg merket det virket på følelsene gjorde jeg det tilslutt kjempe ofte, hver gang jeg var lei meg, redd, urolig. men tilslutt følte jeg risiping ikke var vondt nok og "bra nok". så ble tilsutt dypere og dypere sår. jeg måtte sy tilslutt. Jeg skjulte selvskadingen for alle, borsett fra når noen i klassen oppdaget det ved en tilfeldighet.

det verste er.. alt startet pågrunnav jeg skulle bevise jeg faktisk blødde. Jeg startet aldri pågrunnav vonde følelser. Så ja noen skader seg for oppmerksomhet

Endret av Caylee

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...