Gå til innhold

Vanlig reaksjon på fysisk overgrep?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Være sinna, kjefte og smelle?

Jeg var sinna og gråt ikke i det hele tatt når jeg var inni bilen og sparket i alle kanter, med en gang jeg mistet kontrollen gikk "hylgråte" knappen på. Merkelig

Skrevet

Det er sikkert bra i noen sammenhenger, andre sammenhenger ikke. Tror det negativt og positivt med sånt. Fordelen er at du ikke kommer i en "ulv ulv" situasjon, ulempen må vel være at du "gjemmer deg selv" så mye at når noe er alvorlig så kan det gå veldig galt siden du ikke sier ifra

Det beste er nok å være mer konstruktiv. Ikke "ulv ulv" situasjonen, men likevel kunne gi beskjed når det er noe.

Skrevet

Det beste er nok å være mer konstruktiv. Ikke "ulv ulv" situasjonen, men likevel kunne gi beskjed når det er noe.

Sant. Men det er vanskelig balanse, men smart øve seg på det

Skrevet

Sant. Men det er vanskelig balanse, men smart øve seg på det

Jeg er voksen og klarer nok litt lettere å si ifra nå enn når jeg gikk på skolen, men har likevel langt igjen. Og jeg lurer nå litt på hvor mye av dette kan ha påvirket at jeg sliter i dag.

Men på dette området har nok du og jeg vært i hver vår ende i en skala, men jeg tror du også kan komme lenger i å nærme deg en balanse. Bare øv på det og ikke glem å reise deg opp når du faller. Jeg har tro på at du vil klare det hvis du virkelig ønsker det.

Skrevet

Jeg er voksen og klarer nok litt lettere å si ifra nå enn når jeg gikk på skolen, men har likevel langt igjen. Og jeg lurer nå litt på hvor mye av dette kan ha påvirket at jeg sliter i dag.

Men på dette området har nok du og jeg vært i hver vår ende i en skala, men jeg tror du også kan komme lenger i å nærme deg en balanse. Bare øv på det og ikke glem å reise deg opp når du faller. Jeg har tro på at du vil klare det hvis du virkelig ønsker det.

Det kan nok hende, hadde du vært mer åpen som tenåring hadde kanskje ting vært bedre nå. Men ikke vits tenke formye på det, gjort er gjort.

Jeg er nok mer mot "midten/normalen" enn før nå. Jeg har øvd mye på styre meg så det ikke blir som før. Kommet et godt stykke på vei i riktig retning, men å holde den helt riktig er vanskelig

Skrevet

Det kan nok hende, hadde du vært mer åpen som tenåring hadde kanskje ting vært bedre nå. Men ikke vits tenke formye på det, gjort er gjort.

Jeg er nok mer mot "midten/normalen" enn før nå. Jeg har øvd mye på styre meg så det ikke blir som før. Kommet et godt stykke på vei i riktig retning, men å holde den helt riktig er vanskelig

Det viktigste er å holde riktig retning. Faller du så reiser du deg igjen.

Men nå får jeg prøve å få meg litt søvn.

Skrevet

Jeg må bare legge til at når jeg skrev lenger oppe i tråden at jeg skadet meg på skolen, så var det ikke selvskading. Det var en ulykke eller uhell. Begynte å tenke på at det kunne misforstås.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...