Blomsterfluen Skrevet 29. november 2014 Skrevet 29. november 2014 Da jeg var barn å tenåring brukte jeg aldri ssri medisiner eller annen antideprisova. Men det skjedde ofte at jeg fikk lyn i hodet fordetom, og det var spessielt mye når jeg var på vei til og når jeg hadde feber. Nå har keg det konstant etrer å ha sluttet på ssri, men disse lynene kom ofte også når jeg faktisk gikk på ssri også. Vet du hva dette kan være? Alle hjernesjekkene viste unormal aktivitet i høyre hjernehalvdel i hjernen min der jeg også har dysfunksjon. Kan disse lynene komme av dysfunksjon? Eller noe disscharging greier i hjernen? Det suser i ørene på de verste lynene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 Skrevet 29. november 2014 Da jeg var barn å tenåring brukte jeg aldri ssri medisiner eller annen antideprisova. Men det skjedde ofte at jeg fikk lyn i hodet fordetom, og det var spessielt mye når jeg var på vei til og når jeg hadde feber. Nå har keg det konstant etrer å ha sluttet på ssri, men disse lynene kom ofte også når jeg faktisk gikk på ssri også. Vet du hva dette kan være? Alle hjernesjekkene viste unormal aktivitet i høyre hjernehalvdel i hjernen min der jeg også har dysfunksjon. Kan disse lynene komme av dysfunksjon? Eller noe disscharging greier i hjernen? Det suser i ørene på de verste lynene. Det har jeg bare opplevd når jeg har sluttet på SSRI. Og det skjedde bare når jeg beveget hodet raskt. Anonymous poster hash: 5b969...ead 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. november 2014 Skrevet 29. november 2014 Jeg kan dessverre ikke si deg hva disse lynene kommer av. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 29. november 2014 Forfatter Skrevet 29. november 2014 Jeg kan dessverre ikke si deg hva disse lynene kommer av. Ok. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 29. november 2014 Forfatter Skrevet 29. november 2014 Er det noen på forumet som vet om dette lyn greiene kommer fra hjernen? En på diskusjon.no nevnte noe om at det kunne være masse, foreksempel epilepsi. Jeg har aldri hatt store anfall, og heller ikke fokale sån med risting å sånt. Jeg ble diagnositisert med epilepsi under tvil som barn, fordi jeg ikke hadde kliniske annfall men noe unormal aktivitet i høyre hjernehalvdel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.