Inner self Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Jeg ligger om natten og grubler, er så lei de gjengse rutene tankene går i. Er så lei lyden av ordene som kommer, igjen og igjen. Så jeg tenker hva om jeg kunne høre mine tanker i en søtladen kvinnestemme, i steden for den samme gamle indre stemmen min (megselv), men dette lar seg vel ikke gjøre? Jeg er ikke lei av å ha puls, men gudbedre så lei jeg er min egen stemme, kvernende kvernende. Så kanskje det hadde vært mer utholdelig dersom det var en søt kvinnestemme. Men neida...... Hvorfor har man egentlig den indre stemmen man har? Dette er skrevet litt med glimt i øyet altså. Men for alle som er lei grubling, og indre Tourettes, så måtte det vel være fint med en forandring, kan man lære seg til det? 0 Siter
ISW Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Du kan øve deg på å drite i din indre stemme, så dempes den etterhvert. La den indre stemmen bare skravle mens du fokuserer på de reelle tingene som skjer rundt deg. Ikke prøv å bli kvitt skravleboksen i hodet, la den bare være der. Eventuelt finnes det medisiner som kan hjelpe deg å få skravleboksen til å roe seg. 0 Siter
skal Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Du må høre masse på Harry Potter-lydbøker med Stephen Fry på engelsk, så endrer den seg sakte men sikkert til en dyp, behagelig klok stemme. Sovner til de hver natt. 0 Siter
Inner self Skrevet 30. november 2014 Forfatter Skrevet 30. november 2014 Ja, det kunne være bra med å kunne ignorere, men er ikke så flink. harry potter, er sikkert morsomt Men jeg ville heller ha hun damen som synger i kids interiør reklamen.. På øret 0 Siter
umakenverdt Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Du må høre masse på Harry Potter-lydbøker med Stephen Fry på engelsk, så endrer den seg sakte men sikkert til en dyp, behagelig klok stemme. Sovner til de hver natt. Gjør akkurat det samme. Ingenting jeg har prøvd hjelper bedre på søvnen enn akkurat det Hadde vært herlig om min indre stemme hadde endret seg til den behagelige stemmen hans, kanskje det kommer med årene Ellers varierer min indre stemme egentlig ganske mye, den er aldri min egen stemme. Noen ganger er det venners stemmer, bekjentes eller families. Og noen ganger en stemme jeg bare har hørt for eksempel på en film eller på tv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.