Gå til innhold

Medisiner og stoffskifte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror AP gjør noe med kroppen min, ser jo på bilder når jeg har tatt medisiner og ikke. Tykk/tynnere. Selv om jeg har spist like mye, gjør medisiner noe med stoffskifte? Må jo være noe sånt. Ser når jeg var tynn gikk jeg med sminke og neglelakk, nå bryr jeg meg ikke lenger. Har virkelig lyst å ta av men det nytter jo ikke.

Skrevet

Medisiner gjør helt klart noe med kroppen :( folk sier jeg kler det da men er vel bare noe de sier

Skrevet

Medisiner gjør helt klart noe med kroppen :( folk sier jeg kler det da men er vel bare noe de sier

De gjør kroppen større ja, og jeg passer det ikke :-(

Skrevet

Det er noe dritt. Står også på ap, har lavt stoffskifte og veier ti kilo for mye. Jeg synes det er så trist! :( Nå prøver jeg igjen å gå ned i vekt og håper jeg lykkes denne gangen.

Skrevet

Det er noe dritt. Står også på ap, har lavt stoffskifte og veier ti kilo for mye. Jeg synes det er så trist! :( Nå prøver jeg igjen å gå ned i vekt og håper jeg lykkes denne gangen.

Tror jeg må få skjekket stoffskiftet mitt, er det ikke noe å gjøre med det?

Ja det er noe dritt, syns alltid det er umulig å gå ned når jeg går på ap. Selv om jeg ikke spiser mer enn før er jeg overvektig og det er frustrerende.

Skrevet

Hvis du har lavt stoffskifte får du medisiner mot det, men det tar sin tid før det virker. Jeg er ikke optimalt regulert ennå, men det skyldes litt at legen er så konservativ. Nå har jeg skiftet lege og hun har satt meg på en mer aggresiv medisinering.

Jeg synes også det er frustrerende med alt dette fettet. Står foran speilet hver dag og gremmes. Jeg har hatt dette oppe som tema før og da var det en person som skrev at hun var lykkelig fordi kroppen hennes i det hele tatt fungerte. Men jeg klarer ikke og adoptere den innstillingen. Jeg vil så gjerne bli slank igjen! Det er det som er meg. Nå skriver jeg ned alt jeg spiser og jeg ser jo at det er enkelte dager jeg helt klart spiser for mye. Reduksjon av matinntak er vel den eneste veien å gå.

Får du beveget på deg? Jeg har lovet meg selv å gå en tur hver dag, om den så bare varer i ti minutter. Noen dager glipper det og da blir jeg mismodig. Men jeg har begynt å tenke som så at hver dag er en ny begynnelse.

Skrevet

Hvis du har lavt stoffskifte får du medisiner mot det, men det tar sin tid før det virker. Jeg er ikke optimalt regulert ennå, men det skyldes litt at legen er så konservativ. Nå har jeg skiftet lege og hun har satt meg på en mer aggresiv medisinering.

Jeg synes også det er frustrerende med alt dette fettet. Står foran speilet hver dag og gremmes. Jeg har hatt dette oppe som tema før og da var det en person som skrev at hun var lykkelig fordi kroppen hennes i det hele tatt fungerte. Men jeg klarer ikke og adoptere den innstillingen. Jeg vil så gjerne bli slank igjen! Det er det som er meg. Nå skriver jeg ned alt jeg spiser og jeg ser jo at det er enkelte dager jeg helt klart spiser for mye. Reduksjon av matinntak er vel den eneste veien å gå.

Får du beveget på deg? Jeg har lovet meg selv å gå en tur hver dag, om den så bare varer i ti minutter. Noen dager glipper det og da blir jeg mismodig. Men jeg har begynt å tenke som så at hver dag er en ny begynnelse.

Håper medisinen hjelper deg da. Er frustrert over fettet jeg også, kan ikke kle meg som jeg vil. Jeg er glad jeg er frisk da men ønsker å gå ned i vekt fordi, det er meg det også...dette er ikke meg.

Beveger meg ikke så mye nei, må bli flinkere til det. Ja, hver dag er en ny begynnelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...