Gå til innhold

Ingen virkning av vival?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk vival (antar det er samme som valium?) til å bruke under MR fra fastlegen, og skulle teste ut på forhånd siden jeg aldri har prøvd før. Testet det i går da jeg var ganske urolig og hadde en del hjertebank. 

Tok 10 mg. Det hadde overhodet ingen virkning, ikke roligere, heller ikke trøtt eller sløv eller lettere å sove. Betyr det at den type medisin ikke virker på meg, eller er det verd å prøve en høyere dose? Eller ville de sannsynligvis ha virket om jeg hadde panikk selvom de ikke virket på lettere angstsymptomer? 

Skrevet

Jeg får det en gang i året hos tannlegen. Får først 10 mg, hvis det har liten effekt, får jeg 5 mg til. Da er jeg helt slått ut. Jeg er ikke vant til å ta denne typen medisiner, da.

Skrevet

Hvis du aldri har tatt benzo, så synes jeg det er rart. Har du brukt andre sterkere benzo før, som for eksempel rivotril, så kan det være att det ikke virker så bra med 10mg . Slik er det for meg, i alle fall.

Anonymous poster hash: 25424...129
Skrevet (endret)

Nope, aldri, så synes det er rart ja. Bruker imovane 5 mg 0-2 ganger i uken, vet ikke om det kan ha noe å si. De virker like godt som alltid, men de virker ikke når jeg har sterk angst da, det har de aldri gjort. 

Endret av skal

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...