Blomsterfluen Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Har jeg fremstått på nettet som om jeg bare later som å bare sitter her å prøver å finne ut noe som feiler meg, men at det egentlig ikke er noe i veien med meg? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 30. november 2014 Forfatter Skrevet 30. november 2014 (endret) Mamma lyger isåfal om at jeg er syk i hodet og gal. Jeg vil bare grine å havne i koma, for mamma sier det er så gale at jeg ikke får komme hjem på julaften. Endret 30. november 2014 av Blomsterfluen 0 Siter
Inner self Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Nei, jeg synes da du virker som du har noen psykiske plager. hehe, normalt sett er jo ikke det ett kompliment, men du spør jo, og slik er jo vi fleste her. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 30. november 2014 Forfatter Skrevet 30. november 2014 Mamma fikk det til å sprikke for meg i dag. Jeg brastmut i gråt å nå trenger jeg pers hos meg hele kvelden. 0 Siter
slabbedask Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Har jeg fremstått på nettet som om jeg bare later som å bare sitter her å prøver å finne ut noe som feiler meg, men at det egentlig ikke er noe i veien med meg? Nei, jeg tror ikke at du bare later som. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 30. november 2014 Forfatter Skrevet 30. november 2014 Nei, jeg tror ikke at du bare later som. Ok. De er stygge med meg på diskusjon.no å de tror de at jeg bare later som. 0 Siter
ISW Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Jeg synes heller du later som du er friskere enn du er. For øvrig synes jeg moren din bør slutte å stille diagnoser og heller fokusere på å være mor. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Har jeg fremstått på nettet som om jeg bare later som å bare sitter her å prøver å finne ut noe som feiler meg, men at det egentlig ikke er noe i veien med meg? Kan hende jeg er litt paranoid, men jeg synes da at det er litt rart at det bare er 3-4 brukere som skriver her.. .. Anonymous poster hash: 32acf...fb4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Jeg mente ikke skriver her som i denne tråden, men som i hele forumet. Anonymous poster hash: 32acf...fb4 0 Siter
slabbedask Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Kan hende jeg er litt paranoid, men jeg synes da at det er litt rart at det bare er 3-4 brukere som skriver her.. .. Du er nok litt paranoid. Men men? 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Har jeg fremstått på nettet som om jeg bare later som å bare sitter her å prøver å finne ut noe som feiler meg, men at det egentlig ikke er noe i veien med meg? Nei. 0 Siter
gardia Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Noe er det vel med deg som ikke er helt innenfor normalen når du er avhengig av så mye hjelp. Men ikke vet jeg hvor syk/frisk du er, kjenner deg ikke. Men den moren din høres ikke akkurat ut som hun hjelper deg til å føle deg bedre, heller tvert imot. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 (endret) Noe er det vel med deg som ikke er helt innenfor normalen når du er avhengig av så mye hjelp. Men ikke vet jeg hvor syk/frisk du er, kjenner deg ikke. Men den moren din høres ikke akkurat ut som hun hjelper deg til å føle deg bedre, heller tvert imot. Hei! Autisme er veldig arvelig, mange barn som kommer til utredning viser seg å ha minst en foreldre med autisme selv, dette sa Tony Attwood. Så det kan hende blomsterfluesn mor også har autisme, de kan si ting på en så direkte måte at de sårer andre. Endret 1. desember 2014 av Madelenemie 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Skrevet 1. desember 2014 Hei! Autisme er veldig arvelig, mange barn som kommer til utredning viser seg å ha minst en foreldre med autisme selv, dette sa Tony Attwood. Så det kan hende blomsterfluesn mor også har autisme, de kan si ting på en så direkte måte at de sårer andre. Ingen i slekta mi har/har hatt autisme. Ikke engang de i den fjerne slekta engang. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 Ok. De er stygge med meg på diskusjon.no å de tror de at jeg bare later som. Det skal du ikke bry deg noe om. Det er svært få der som har greie på psykiatri, men likevel relativt mange som har en sterk mening. Anonymous poster hash: 5c99a...ab3 0 Siter
Høstløv Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 Har jeg fremstått på nettet som om jeg bare later som å bare sitter her å prøver å finne ut noe som feiler meg, men at det egentlig ikke er noe i veien med meg? Jeg tror at du har det vanskelig og at du definitivt ikke er helt frisk når en ser på hele sykdomsbildet ditt, men av og til virker det som om du leiter etter forskjellige unormaliteter i det som egentlig er normale funksjoner i kroppen. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Skrevet 1. desember 2014 Jeg tror at du har det vanskelig og at du definitivt ikke er helt frisk når en ser på hele sykdomsbildet ditt, men av og til virker det som om du leiter etter forskjellige unormaliteter i det som egentlig er normale funksjoner i kroppen. Ok. Men jeg leiter ikke med vilje. Jeg er bare usikker på hva som feiler meg avogtil. I dag var jeg hos en utenlandsk vikarlege som mente jeg hadde virusinfeksjon i øynene å måtte gå på antibiotika kur. 0 Siter
missmas Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 Ok. Men jeg leiter ikke med vilje. Jeg er bare usikker på hva som feiler meg avogtil. I dag var jeg hos en utenlandsk vikarlege som mente jeg hadde virusinfeksjon i øynene å måtte gå på antibiotika kur. Antibiotika hjelper ikke mot virus. Mente han bakterieinfeksjon? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Skrevet 1. desember 2014 Antibiotika hjelper ikke mot virus. Mente han bakterieinfeksjon? Hun mente virus infeksjon. Og hun var utenlandsk som nesten ikke forstod meg som var vikarfastlege å måtte søke opp alle symptomene jeg kom med. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Skrevet 1. desember 2014 Jeg spurte henne om hvorfor jeg måtte få behandling når jeg ikke hadde bakteriell men virus, og hun sa bare: do trenge behandling selvom do har virus infection. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.