Gå til innhold

syns dere jeg bare later som jeg er syk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg fremstått på nettet som om jeg bare later som å bare sitter her å prøver å finne ut noe som feiler meg, men at det egentlig ikke er noe i veien med meg?

Skrevet (endret)

Mamma lyger isåfal om at jeg er syk i hodet og gal. Jeg vil bare grine å havne i koma, for mamma sier det er så gale at jeg ikke får komme hjem på julaften.

Endret av Blomsterfluen
Skrevet

Nei, jeg synes da du virker som du har noen psykiske plager. hehe, normalt sett er jo ikke det ett kompliment, men du spør jo, og slik er jo vi fleste her.

Skrevet

Mamma fikk det til å sprikke for meg i dag. Jeg brastmut i gråt å nå trenger jeg pers hos meg hele kvelden.

Skrevet

Har jeg fremstått på nettet som om jeg bare later som å bare sitter her å prøver å finne ut noe som feiler meg, men at det egentlig ikke er noe i veien med meg?

Nei, jeg tror ikke at du bare later som. 

Skrevet

Nei, jeg tror ikke at du bare later som.

Ok. De er stygge med meg på diskusjon.no å de tror de at jeg bare later som.

Skrevet

Jeg synes heller du later som du er friskere enn du er.

For øvrig synes jeg moren din bør slutte å stille diagnoser og heller fokusere på å være mor.

Skrevet

Kan hende jeg er litt paranoid, men jeg synes da at det er litt rart at det bare er 3-4 brukere som skriver her.. ..

Anonymous poster hash: 32acf...fb4

Skrevet

Jeg mente ikke skriver her som i denne tråden, men som i hele forumet.

Anonymous poster hash: 32acf...fb4
Skrevet

Kan hende jeg er litt paranoid, men jeg synes da at det er litt rart at det bare er 3-4 brukere som skriver her.. ..

Du er nok litt paranoid.

Men men?

Gjest Gargamel
Skrevet

Nei.

Skrevet

Noe er det vel med deg som ikke er helt innenfor normalen når du er avhengig av så mye hjelp. Men ikke vet jeg hvor syk/frisk du er, kjenner deg ikke.

Men den moren din høres ikke akkurat ut som hun hjelper deg til å føle deg bedre, heller tvert imot.

Skrevet (endret)

Noe er det vel med deg som ikke er helt innenfor normalen når du er avhengig av så mye hjelp. Men ikke vet jeg hvor syk/frisk du er, kjenner deg ikke.

Men den moren din høres ikke akkurat ut som hun hjelper deg til å føle deg bedre, heller tvert imot.

Hei!

Autisme er veldig arvelig, mange barn som kommer til utredning viser seg å ha minst en foreldre med autisme selv, dette sa Tony Attwood. Så det kan hende blomsterfluesn mor også har autisme, de kan si ting på en så direkte måte at de sårer andre.

Endret av Madelenemie
Blomsterfluen
Skrevet

Hei!

Autisme er veldig arvelig, mange barn som kommer til utredning viser seg å ha minst en foreldre med autisme selv, dette sa Tony Attwood. Så det kan hende blomsterfluesn mor også har autisme, de kan si ting på en så direkte måte at de sårer andre.

Ingen i slekta mi har/har hatt autisme. Ikke engang de i den fjerne slekta engang.

Skrevet

Ok. De er stygge med meg på diskusjon.no å de tror de at jeg bare later som.

Det skal du ikke bry deg noe om. Det er svært få der som har greie på psykiatri, men likevel relativt mange som har en sterk mening.

Anonymous poster hash: 5c99a...ab3

Skrevet

Jeg tror at du har det vanskelig og at du definitivt ikke er helt frisk når en ser på hele sykdomsbildet ditt, men av og til virker det som om du leiter etter forskjellige unormaliteter i det som egentlig er normale funksjoner i kroppen.

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg tror at du har det vanskelig og at du definitivt ikke er helt frisk når en ser på hele sykdomsbildet ditt, men av og til virker det som om du leiter etter forskjellige unormaliteter i det som egentlig er normale funksjoner i kroppen.

Ok. Men jeg leiter ikke med vilje. Jeg er bare usikker på hva som feiler meg avogtil.

I dag var jeg hos en utenlandsk vikarlege som mente jeg hadde virusinfeksjon i øynene å måtte gå på antibiotika kur.

Skrevet

Ok. Men jeg leiter ikke med vilje. Jeg er bare usikker på hva som feiler meg avogtil.

I dag var jeg hos en utenlandsk vikarlege som mente jeg hadde virusinfeksjon i øynene å måtte gå på antibiotika kur.

Antibiotika hjelper ikke mot virus. Mente han bakterieinfeksjon?

Blomsterfluen
Skrevet

Antibiotika hjelper ikke mot virus. Mente han bakterieinfeksjon?

Hun mente virus infeksjon. Og hun var utenlandsk som nesten ikke forstod meg som var vikarfastlege å måtte søke opp alle symptomene jeg kom med.

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg spurte henne om hvorfor jeg måtte få behandling når jeg ikke hadde bakteriell men virus, og hun sa bare: do trenge behandling selvom do har virus infection.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...