Caylee Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 (endret) Mamma er på legevakten, hun hadde veldig vondt i arme og søsteren min sover veldig tungt med døren lukket i etasjen over, jeg tør ikke gå opp på rommet mitt og er redd det er noe innbrudd i huset.. Hører lydde oppe :-( Skal ha tentamen imorgen, kunne virkelig ikke blitt bedre................ Endret 1. desember 2014 av Caylee 0 Siter
Caylee Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Skrevet 1. desember 2014 Har lyst til å ringe mamma og be hun komme hjem, men tenk om hun er alvorlig syk? Hun hadde forferdelig vondt i hele dag. Er veldig bekymret for hun :/ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 Lykke til på tentamen! Håper du fikk sove litt og at det gikk bra med din mor :-) 0 Siter
Caylee Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Skrevet 1. desember 2014 Lykke til på tentamen! Håper du fikk sove litt og at det gikk bra med din mor :-) Tusen takk :-) Hun kom hjem en halvtime senere. Så fikk lagt meg tilslutt. Tentamen gikk veldig bra følte jeg 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 Tusen takk :-) Hun kom hjem en halvtime senere. Så fikk lagt meg tilslutt. Tentamen gikk veldig bra følte jeg Så bra :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.