Gå til innhold

Psykiatrinick

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei jeg tror du har rett i at man kan finne IPen men man får ikke gjort så mye med den da, man kan DDOSe eller så kan man vite hvor i landet en person bor. For å få vite noe mer enn det må man bestikke noen som arbeider hos ISPen og det er vel ikke så veldig realistisk. Men det er klart all informasjon som kommer frem vil jo øke sannsynligheten for at folk kjenner deg igjenn det er klart. Det er selvsagt ikke noe i veien for at DOL hoster bildene selv men DOL er vel ikke så opptattt av personvern og slikt, de lagrer jo alle brukeres IP adresser og slikt for evig tid bla.a fordi brukerne ikke hever stemmen og klager på uforsvarlig praksis.

Men men, vi får se hva som skjer

Ja vi får se.

Det er jo litt spennende å registrere alle sikkerhetstiltak som helsejournaler er befestet med, når brukere det opplagt er ganske lett å finne identiteten til legger ut mye av den samme informasjonen her.

Nei, DOLs brukere er ikke så opptatt av personvern, og det gjenspeiles i DOL. Mange av dem tror kanskje de er opptatte av det, men hvis de hadde hatt litt mer peiling på internett så hadde de skjønt at de ikke var det.

Jeg vet ikke om det er gjort i en håndvending å sperre embeddede bilder (og andre media) i PM. Dette er jo tross alt IP Board, og det er ikke sikkert IP Boards gir kunder denne muligheten - men jeg vet ikke.

Anonymous poster hash: aad36...96a

Gjest Ladytron
Skrevet

Du er like anonym med et nick.

Dette er jeg ikke enig i. Det personlige jeg skriver om her inne hender det ofte at jeg diskuterer med andre som står meg nær. Hvis man følger en person her over lenger tid, som man kjenner godt i RL, så tror jeg at det er lett å identifisere dem. Og da får man plutselig med seg alt de skriver om som de ikke har nevnt for deg også.

Derfor er jeg av og til anonym hvis jeg tenker at det jeg skriver (f.eks. yrke, interesser, bosted, familieforhold) skal kunne hjelpe til å identifisere meg, eller hvis det jeg skriver er noe veldig personlig som jeg er redd for at folk jeg kjenner skal få vite om.

Skrevet

Ja vi får se.

Det er jo litt spennende å registrere alle sikkerhetstiltak som helsejournaler er befestet med, når brukere det opplagt er ganske lett å finne identiteten til legger ut mye av den samme informasjonen her.

Nei, DOLs brukere er ikke så opptatt av personvern, og det gjenspeiles i DOL. Mange av dem tror kanskje de er opptatte av det, men hvis de hadde hatt litt mer peiling på internett så hadde de skjønt at de ikke var det.

Jeg vet ikke om det er gjort i en håndvending å sperre embeddede bilder (og andre media) i PM. Dette er jo tross alt IP Board, og det er ikke sikkert IP Boards gir kunder denne muligheten - men jeg vet ikke.

nå fant jeg på en "smart" ide. du DDOSer en person inntil han blir lei og anmelder deg, og på anmeldelsen får du vite hans virkelige navn, jackpot :ph34r:

Skrevet

nå fant jeg på en "smart" ide. du DDOSer en person inntil han blir lei og anmelder deg, og på anmeldelsen får du vite hans virkelige navn, jackpot :ph34r:

Snakker du av erfaring nå? :lol:

Skrevet

Og hva tror du man kan gjøre med ip adressen din?

Anonymous poster hash: 2b3e9...12d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...