Gå til innhold

Bp lidelse er veldig tungt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde slitt en stund, så hadde jeg en god dag, for så å våkne midt på natta med fæl tyngde i kroppen så endte med at jeg sov hele dagen for jeg makter ikke og nå føles det uoverkommelig å komme seg i dusjen. Heldigvis har jeg Legetime den 3. men jeg er vel så godt medisinert fra før at han ikke kan gjøre noe! Dette er veldig tungt å leve med! Holder meg inne på rommet for ikke snakke med leieboern og jeg har et helt kjøkken og stue å rydde etter besøk. Kanskje det er for mye for meg å få besøk en helg... Men det hjalp på angsten jeg hadde

Skrevet

Jeg hadde slitt en stund, så hadde jeg en god dag, for så å våkne midt på natta med fæl tyngde i kroppen så endte med at jeg sov hele dagen for jeg makter ikke og nå føles det uoverkommelig å komme seg i dusjen. Heldigvis har jeg Legetime den 3. men jeg er vel så godt medisinert fra før at han ikke kan gjøre noe! Dette er veldig tungt å leve med! Holder meg inne på rommet for ikke snakke med leieboern og jeg har et helt kjøkken og stue å rydde etter besøk. Kanskje det er for mye for meg å få besøk en helg... Men det hjalp på angsten jeg hadde

Tror alle psykiske lidelser er tungt å drasse på, det går opp og ned...gjerne mer enn hos de som er friske. Det tar mer på å være sosial, merker jeg og blir sliten av det men vil jo være litt sosial og. Håper legen din kan hjelpe deg, ellers er det nok noe man må leve med når en først har fått det.

Skrevet

Skjønner ikke hvordan han kan hjelpe meg :( går allerede på litium og Abilify :(

Skrevet

Jeg skulle hatt en spesialist kanskje han kan henvise meg

Skrevet

Jeg skulle hatt en spesialist kanskje han kan henvise meg

Det kan han sikkert, spør om det.

Skrevet

Så kom jeg meg i dusjen og ting ble bittelitt lettere

Skrevet

Så kom jeg meg i dusjen og ting ble bittelitt lettere

Det hjelper litt å dusje, det skal jeg i morgen selv om det er tiltak. Gruer meg, men godt når det er over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...