stjernestøv Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 Jeg glemte å ta medisinen i syv tiden i dag, har vært urolig, sliten og irritabel merket jeg. Er det tilfeldig eller er det viktig å ta medisinen til likt klokkelsett hver gang? 0 Siter
slabbedask Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 (endret) Jeg glemte å ta medisinen i syv tiden i dag, har vært urolig, sliten og irritabel merket jeg. Er det tilfeldig eller er det viktig å ta medisinen til likt klokkelsett hver gang? Det kommer an på hvilke medisiner du tar. Men hvis de har kort halveringstid er det viktig å ta de til samme klokkeslett hver dag. Endret 1. desember 2014 av slabbedask 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Skrevet 1. desember 2014 Det kommer an på hvilke medisiner du tar. Men hvis de har kort halveringstid er det viktig å ta de til samme klokkeslett hver dag. Ok, jeg vet ikke hva som er halveringstiden men det kan jo ha noe med det å gjøre da. 0 Siter
baloo Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 Ofte med medisiner generelt, så har man et slingringsmonn på 1 time + - ... Det vil si du kan ta medisinene en time før ansatt tid, eller opptil 1 time senere dersom behovet er slik. Men dette er selvsagt forskjellig mtp hva medisiner man tar og hvor ofte de blir tatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.