Gå til innhold

Unnskyld til alle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er redd jeg har såret noen her inne. Bare vit jeg er ikke sint, sur eller noenting. Ikke på deg heller psykiater NHD. Jeg liker dere alle. Men jeg er ikke alltid enig i alt dere mener, men det betyr ikke at jeg er imot dere. Jeg liker dere uansett.

Jeg vil ikke bli oppfattet som sur. Jeg er ikke det altså. Jeg liker alle jeg :-)

Skrevet

Jeg liker deg også

Og jeg er ikke alltid enig i det du sier ;)

Klemz

Skrevet

Jeg liker deg også

Og jeg er ikke alltid enig i det du sier ;)

Klemz

Takk! koslig å høre

Hehe, det er egentlig bra. Hadde ikke vært mye å skrive om her om alle var enige ;)

Klemz tilbake :)

Skrevet

Jeg har en følelse jeg såret issomethingwrong ista. Mente ikke virke så sur. Jeg liker deg godt håper du vet det

Skrevet

Jeg har en følelse jeg såret issomethingwrong ista. Mente ikke virke så sur. Jeg liker deg godt håper du vet det

Neida, kjære deg :)

Jeg elsker en god debatt. Hadde vært kjedelig om alle var enige!

klem

Skrevet

Ikke på deg heller psykiater NHD. Jeg liker dere alle.

Sort/hvitt-tankegang kan være et symptom...

Anonymous poster hash: ca128...344

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Å være uenig er ikke det samme som å være uvenner :-)

Kanskje er vi heller ikke så uenige.

Viktige saker fortjener en skikkelig debatt :-)

Skrevet

Neida, kjære deg :)

Jeg elsker en god debatt. Hadde vært kjedelig om alle var enige!

klem

Nå ble jeg lettet, hehe. Klem tilbake :)

Skrevet

Sort/hvitt-tankegang kan være et symptom...

Anonymous poster hash: ca128...344

symptom på hva da?

hvis man ser alle ut fra kjærlighet untatt seg selv, er det ikke svart/hvit. borsett fra at jeg er selv er mørket, og alle andre lyset

Skrevet (endret)

Å være uenig er ikke det samme som å være uvenner :-)

Kanskje er vi heller ikke så uenige.

Viktige saker fortjener en skikkelig debatt :-)

Det er sant. følte jeg bare virket sur når jeg diskurte i den ene tråden ista. Fikk veldig dårlig samvittighet. Bra du ikke tok det ille opp :-) mente det ikke sånn

Ja, det kan nok hende. Noen ganger er man mer enig enn man tror men man utaler seg på forskjelige måter

en skikkelig debatt er fint, bare det ikke ender med uvennskap noe som jeg abdsolutt misliker

Endret av Caylee

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...