Caylee Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 Jeg er redd jeg har såret noen her inne. Bare vit jeg er ikke sint, sur eller noenting. Ikke på deg heller psykiater NHD. Jeg liker dere alle. Men jeg er ikke alltid enig i alt dere mener, men det betyr ikke at jeg er imot dere. Jeg liker dere uansett. Jeg vil ikke bli oppfattet som sur. Jeg er ikke det altså. Jeg liker alle jeg :-) 0 Siter
skrev Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 Jeg liker deg også Og jeg er ikke alltid enig i det du sier Klemz 0 Siter
Caylee Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Skrevet 1. desember 2014 Jeg liker deg også Og jeg er ikke alltid enig i det du sier Klemz Takk! koslig å høre Hehe, det er egentlig bra. Hadde ikke vært mye å skrive om her om alle var enige Klemz tilbake 0 Siter
Caylee Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Skrevet 1. desember 2014 Jeg har en følelse jeg såret issomethingwrong ista. Mente ikke virke så sur. Jeg liker deg godt håper du vet det 0 Siter
ISW Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 Jeg har en følelse jeg såret issomethingwrong ista. Mente ikke virke så sur. Jeg liker deg godt håper du vet det Neida, kjære deg Jeg elsker en god debatt. Hadde vært kjedelig om alle var enige! klem 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 Ikke på deg heller psykiater NHD. Jeg liker dere alle. Sort/hvitt-tankegang kan være et symptom... Anonymous poster hash: ca128...344 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 Å være uenig er ikke det samme som å være uvenner :-) Kanskje er vi heller ikke så uenige. Viktige saker fortjener en skikkelig debatt :-) 0 Siter
Caylee Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Skrevet 1. desember 2014 Neida, kjære deg Jeg elsker en god debatt. Hadde vært kjedelig om alle var enige! klem Nå ble jeg lettet, hehe. Klem tilbake 0 Siter
Caylee Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Skrevet 1. desember 2014 Sort/hvitt-tankegang kan være et symptom... Anonymous poster hash: ca128...344 symptom på hva da? hvis man ser alle ut fra kjærlighet untatt seg selv, er det ikke svart/hvit. borsett fra at jeg er selv er mørket, og alle andre lyset 0 Siter
Caylee Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Skrevet 1. desember 2014 (endret) Å være uenig er ikke det samme som å være uvenner :-) Kanskje er vi heller ikke så uenige. Viktige saker fortjener en skikkelig debatt :-) Det er sant. følte jeg bare virket sur når jeg diskurte i den ene tråden ista. Fikk veldig dårlig samvittighet. Bra du ikke tok det ille opp :-) mente det ikke sånn Ja, det kan nok hende. Noen ganger er man mer enig enn man tror men man utaler seg på forskjelige måter en skikkelig debatt er fint, bare det ikke ender med uvennskap noe som jeg abdsolutt misliker Endret 1. desember 2014 av Caylee 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.