AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 Jeg vet det ofte sies at andre ikke får det bedre om man dør, men er det alltid slik? Hvis en ikke har egen nær familie, og ikke har nære venner? De som forholder seg til personen vil få noen negative reaksjoner, men hvis ingen er nære vil det da være andre til skade? Jeg tenker at hvis det er stor fare for at andre får det verre, er det viktig i seg selv og noe å holde fast ved. Jeg klarer ikke overbevise meg selv helt om det. Anonymous poster hash: 91428...7b1 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 Pussig. Sånt tenker jeg ikke på i det hele tatt. Det høres bare trist ut. 0 Siter
slabbedask Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 Jeg vet det ofte sies at andre ikke får det bedre om man dør, men er det alltid slik? Hvis en ikke har egen nær familie, og ikke har nære venner? De som forholder seg til personen vil få noen negative reaksjoner, men hvis ingen er nære vil det da være andre til skade? Nei. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 Hvor mye vil en person kunne bli påvirket av at en bekjent ikke lenger lever? Anonymous poster hash: 91428...7b1 0 Siter
slabbedask Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 (endret) Hvor mye vil en person kunne bli påvirket av at en bekjent ikke lenger lever? Anonymous poster hash: 91428...7b1 Det er det helt umulig å svare generelt på. Endret 2. desember 2014 av slabbedask 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 Jeg vet det ofte sies at andre ikke får det bedre om man dør, men er det alltid slik? Hvis en ikke har egen nær familie, og ikke har nære venner? De som forholder seg til personen vil få noen negative reaksjoner, men hvis ingen er nære vil det da være andre til skade?. Anonymous poster hash: 91428...7b1 NeiHvor mye vil en person kunne bli påvirket av at en bekjent ikke lenger lever? Anonymous poster hash: 91428...7b1 Jeg ville savne og kjenne sorg mye.Anonymous poster hash: 0fe41...d42 0 Siter
Trine Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 Om en bekjent, som man egentlig ikke har noe forhold til, dør så ville jeg vel tenkt "det var jo trist, stakkars familien" men ville ikke blitt veldig påvirket tror jeg. Men det kommer jo an på hva man definerer som bekjent. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 Om en bekjent, som man egentlig ikke har noe forhold til, dør så ville jeg vel tenkt "det var jo trist, stakkars familien" men ville ikke blitt veldig påvirket tror jeg. Men det kommer jo an på hva man definerer som bekjent. Jeg ville blitt lei meg, men det skal ikke holde noen til livet. Man tåler å bli lei seg, alle. for meg er bekjent noe som betyr mye ofte, men har ikke venner, så tror nok er noe med definisjon. likevel møtes man sjelden så hva er fornuften i at noen skal leve 364 dager i året i ensomhet, fordi jeg treffer noen en dag? Anonymous poster hash: 0fe41...d42 0 Siter
Trine Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 For meg er bekjente mennesker jeg kjenner, men som ikke har noen innvirkning på livet mitt. Mennesker jeg av og til snakker med om overfladiske ting er bekjente. Har bare noen veldig få venner. Egentlig bare en ordentlig venn, men så er det noen som jeg bruker tid sammen med, men som ikke går under kategorien venner, men folk man deler interesser med. Noen av de hadde jeg blitt veldig trist om hadde dødd. Det er jo egentlig ikke noen grunn til å leve for andre enn seg selv, men jeg gjør det for det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 Mange lever for andre, og for at andre ikke skal bli såret og triste. Hvis man ikke har så mange rundt seg, er det ikke nødvendigvis gitt at det er en god løsning. Anonymous poster hash: 91428...7b1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.