Caylee Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 Jeg har veldig mye mattelekser til imorgen. og når jeg sier mye mener jeg MYE. Ca 10 ganger mer enn normalt siden vi snart har tentamen. Gjør vi ikke leksene blir han skuffet og sint. Jeg har følt meg ikke i så godt etter jeg kom hjem så har ikke gjort noenting. Å nå er klokken veldig mye. Jeg kan ikke sitte hele natten med matte. I sist time sa han til meg at jeg var så flink den timen og håpet det ville forsette sånn..Jeg tør ikke møte opp. Det er bedre jeg er "syk". Møter jeg opp blir jeg sikker beskylt for å ikke jobbe hardt nok, og at nå kan jeg bare ha det så godt hvis jeg stryker. Dette minner meg veldig om ungdomsskolen. Var jeg redd ble jeg hjemme for å slippe kjeften. Dette har nornalt aldri skjedd på vgs før. Da har jeg hatt bare en dag fravær i et år. 0 Siter
Solemnity Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 Det er langt viktigere at du møter opp og får med deg hva som skjer i timen enn at du unngår kjeft. Det skjer med oss alle, selv på universitetet Da må jeg bare svelge unna de skuffede kommentarene og fokusere på hva som er best for meg: Om jeg ikke har fått forberedt meg, så får jeg i alle fall med meg det som skjer i timen og kan ta igjen det jeg ikke har hatt tid til å gjøre hjemme en annen dag. 0 Siter
Caylee Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Skrevet 1. desember 2014 Det er langt viktigere at du møter opp og får med deg hva som skjer i timen enn at du unngår kjeft. Det skjer med oss alle, selv på universitetet Da må jeg bare svelge unna de skuffede kommentarene og fokusere på hva som er best for meg: Om jeg ikke har fått forberedt meg, så får jeg i alle fall med meg det som skjer i timen og kan ta igjen det jeg ikke har hatt tid til å gjøre hjemme en annen dag. Takk for gode ord. Jeg liker meg på skolen, jeg vil helst ditt imorgen. Kanskje jeg skal følge ditt eksempel å bare hoppe i det, få kjeft og la dagen gå videre. Jeg liker egentlig ikke tanken på å være borte en hel dag pågrunnav en lekse, var derfor jeg skrev det her. Er fint få synspunkter på det. nå får jeg legge meg, kanskje en natt vil hjelpe meg å tenke mer klart 0 Siter
IsabellaMaria Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 Mye bedre å møte opp selv om det er ubehagelig. Du er ikke akkurat førstemann i historien som ikke har gjort leksene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.