Gå til innhold

Er psykologer ærlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil aldri påvirke el tilpasse men tanker du selv anser for å være katastrofetanker kan du vel egentlig holde for deg selv om du ikke er besatt av dem. Jeg er usikker på om jeg lar meg styre, ekkelt.

Anonymous poster hash: c07ac...725

IsabellaMaria
Skrevet

Snur på flisa og spør, er de forpliktet til å si hvordan de tenker og vurderer underveis ?

Jeg kjenner meg mistenkt for diagnoser jeg ikke synes jeg har og tror jeg " behandles" for i alle fall symptomer for dem. F. Eks synes jeg å sense behandler forsøker å fange opp tenkemåter som kan binde meg til de kriterier de lanserer som tentativer men som jeg foreløpig ikke har oppfylt. Merker vedk er opptatt av min affektbevissthet, leser hvordan dette gjøres i tidsskrifter.

Alle på dol skjønner sikkert hvem jeg er:( anonym nå likevel. Føler de et ute etter fortelle meg at jeg er et usympatisk menneske uten affektkontroll , tror jeg må beskytte meg selv. Hjelper ikke at psykolog er dyktig når jeg føler det slik. Kjenner meg håpløs og helt på bånn, lurer på om livet er verdt " strevet". Vet jeg er fiksert , dessverre . Ikke lyst til å bli diagnostisert med noe jeg ikke kan overleve

Anonymous poster hash: c07ac...725

Hvilken diagnose er det du frykter sånn?

Gjest Gargamel
Skrevet (endret)

Hvilken diagnose er det du frykter sånn?

Paranoid personlighetsforstyrrelse. Det går ut på at man er mistroisk overfor hva andre sier og at man er sårbar og nærtakende.

PS: jeg er ikke ts, men tok meg friheten å svare.

Endret av Gargamel
Skrevet

Paranoid personlighetsforstyrrelse. Det går ut på at man er mistroisk overfor hva andre sier og at man er sårbar og nærtakende.

Hva er farlig med den diagnosen?

Anonymous poster hash: 0bfa0...abf

Gjest Gargamel
Skrevet

Hva er farlig med den diagnosen?

Anonymous poster hash: 0bfa0...abf

Vet ikke. Jeg skulle vel sikkert ikke nevnt det.

IsabellaMaria
Skrevet

PS: jeg er ikke ts, men tok meg friheten å svare.

Altså, det høres ut som Namnlaus er paranoid. Så det kan godt være at diagnosen stemmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...