Gå til innhold

Ansikter av selvmord

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://facesofsuicide.com/

Alt for mange.. forferdelig trist.

Det er selvfølgelig trist. Men det er minst like trist med de 20.000 barna som dør av sult hver dag.

Anonymous poster hash: 1fe2b...574

Skrevet

Det er selvfølgelig trist. Men det er minst like trist med de 20.000 barna som dør av sult hver dag.

Er dette en konkurranse for deg?

Poenget mitt var ikke at det å dø av selvmord var mer trist enn å dø av andre ting. Poenget mitt var bare at det er trist! barn og voksne som dør av andre ting er ufattelig trist. like trist. Men det var ikke poenget med tråden.

Det er faktisk ca en million selvmord hvert år. så 3000 dør av selvmord hver dag

Skrevet

Er dette en konkurranse for deg?

Poenget mitt var ikke at det å dø av selvmord var mer trist enn å dø av andre ting. Poenget mitt var bare at det er trist! barn og voksne som dør av andre ting er ufattelig trist. like trist. Men det var ikke poenget med tråden.

Det er faktisk ca en million selvmord hvert år. så 3000 dør av selvmord hver dag

Folk dør hver dag. Syntes ikke nødvendigvis det ene er tristene enn det andre.

Skrevet

Folk dør hver dag. Syntes ikke nødvendigvis det ene er tristene enn det andre.

Har jeg sagt noe er tristere enn det andre?

vri på det jeg sier litt mer a :rolleyes:

Skrevet

Uff, veldig trist. Det gjør sterkt inntrykk. Spesielt å lese ordene til pårørende. 

"I miss you daddy. I'm sorry things ended the way they did, but I'm still angry. You took Sarah with you but I'm learning to forgive." 

Denne ble jo bare mer og mer hjerteskjærende jo mer man leser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...