Gå til innhold

Har dårlig samvittighet ovenfor overlege :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han overlegen var egentlig veldig snill. En periode pratet vi hver dag, og han skjønte meg veldig godt. Han var den eneste som forsto noe som helst. En dage før jeg skrev meg ut pratet vi. Vi ble enige om at jeg skulle sove der i noen måneder til og andre ting. Han tenkte på hva som var best for meg når han han planlegget.

Dagen etter sier jeg at jeg vil skrive meg ut. Det var sårt. Jeg ville egentlig prate med han. Men jeg likte ikke den andre psykiateren min. Jeg taklet hun ikke. Hun misforsto og alt og alt ble bare feil. jeg sa til overlegen at nå skriver jeg meg ut.. Han svarte "Liker du meg ikke"?

Det var sårt :-(

Jeg likte han godt jeg. Han skjønte meg. Men hun andre derimot.. Jeg har dårlig samvittighet.. jeg bare stakk, og sa ikke takk engang. Han prøvde bare å hjelpe.

Skrevet

Kan du ikke ringe og prate med han? Si at det ikke var han det var noe galt med, men at du ikke fikset hun andre. Og si at du har dårlig samvittighet for det. Psykologer og psykiatere må tåle mye dritt, han syns sikkert det er hyggelig med positiv tilbakemelding.

Skrevet

Kan du ikke ringe og prate med han? Si at det ikke var han det var noe galt med, men at du ikke fikset hun andre. Og si at du har dårlig samvittighet for det. Psykologer og psykiatere må tåle mye dritt, han syns sikkert det er hyggelig med positiv tilbakemelding.

Det er over et år siden.. Jeg har ikke hatt kontakt med dem siden. Jeg kunne gått der i poliklinisk, men valgte å forlate hele stedet. Noe jeg angrer sykt på i dag da det var veldig god hjelp der :/

Vet ikke om jeg tør ringe.. Håper han bare ikke ser på meg som en slem person..

Skrevet

Det er over et år siden.. Jeg har ikke hatt kontakt med dem siden. Jeg kunne gått der i poliklinisk, men valgte å forlate hele stedet. Noe jeg angrer sykt på i dag da det var veldig god hjelp der :/

Vet ikke om jeg tør ringe.. Håper han bare ikke ser på meg som en slem person..

Forstår godt om du ikke tør å ringe. Jeg tror ikke han tenker noe på det. Man kan ikke ha en slik jobb dersom man går og tenker på slike ting. Men han hadde sikkert blitt glad for å høre sannheten, selv om det ikke en gang er sikkert at han husker situasjonen.

Skrevet

Det vil jeg ikke. Jeg vil helst la det stedet være et minne, men har veldig dårlig samvittighet.. Kanskje jeg bare må leve med det..

Skrevet

Forstår godt om du ikke tør å ringe. Jeg tror ikke han tenker noe på det. Man kan ikke ha en slik jobb dersom man går og tenker på slike ting. Men han hadde sikkert blitt glad for å høre sannheten, selv om det ikke en gang er sikkert at han husker situasjonen.

Takk for gode råd. Kanskje jeg burde skrive et brev.. Men er redd jeg ripper opp i gamle sår

Skrevet

Takk for gode råd. Kanskje jeg burde skrive et brev.. Men er redd jeg ripper opp i gamle sår

Brev er jo ofte en god løsning, så får du tid til å tenke igjennom hva du skal skrive. Jeg hater å ringe og kan jeg sende mail istede så gjør jeg heller det. Du trenger jo ikke skrive så mye. Bare si at du har dårlig samvittighet for at du bare dro. Du har jo ingenting å tape på det, og om det er et år siden du var der og du fortsatt tenker på det så tror jeg det er bedre for det å få sagt det du tenker så du slipper å tenke på det mer.

Skrevet

Brev er jo ofte en god løsning, så får du tid til å tenke igjennom hva du skal skrive. Jeg hater å ringe og kan jeg sende mail istede så gjør jeg heller det. Du trenger jo ikke skrive så mye. Bare si at du har dårlig samvittighet for at du bare dro. Du har jo ingenting å tape på det, og om det er et år siden du var der og du fortsatt tenker på det så tror jeg det er bedre for det å få sagt det du tenker så du slipper å tenke på det mer.

God ide, det skal jeg tenke over. Hadde vært en smart ting :)

Hadde vært fint å få sagt det, for føler de tror jeg er utakknemlig

Gjest Gargamel
Skrevet

En merkelig kommentar fra overlegen. Håper det var en spøk. Jeg ville ikke sagt noe sånt til en kunde.

Skrevet

Ja skriv et brev, mye lettere det enn å ringe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...