Caylee Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 Vil gjerne ha tips til noen fine sanger og kanskje noen andre vil ha noen også Her er de jeg kommer på: Beethoven - moonligh tsonata Eg ser - Bjørn eidsvåg Ave maria Erik Satie - gymnopedie No.1-piano Mozart - symphony no.40 Mozart - Requiem Edvard Grieg - Morgning mood Beethoven - 5 th symphony Saint Preux - Prelude pour piano Rachel Portman - The road to the workhouse Rahel Portman - Steets of London Sigur Rós - Untitled 1 Tell me why - Declan Galbraith Titanic - my heart will go on Britney Spears - Someday I will understand Christina Aguleira - hurt Show me love - Robyn Carlsson vem kan segla förutan vind Har dere noen fine ? Trenger inspirasjon 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 https://www.youtube.com/watch?v=ZfW4-nP2G1Q Anonymous poster hash: 49e97...5b4 Anonymous poster hash: 49e97...5b4 0 Siter
Caylee Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Skrevet 3. desember 2014 (endret) DDE- det fine vi hadd sammen Til ungdommen Crazy crazy nights - kurt nilsen Akon - blame it on me Michael Jackson - You are not alone Evansence - Hello Evansence - Haunted Westlife - see you again Adele - someone like you Gabriellas song - Helen Sjøholm Miley Cyrus - I miss you Miley Cyrus - The climb Red - pieces Amilies Jul - godnatt sang Jul i blåfjell - tufsa danser Tenn lys Ida - liille katt yiruma - river flows in you yiruma- kiss the rain Endret 3. desember 2014 av Caylee 0 Siter
Caylee Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Skrevet 3. desember 2014 https://www.youtube.com/watch?v=ZfW4-nP2G1Q Anonymous poster hash: 49e97...5b4 Anonymous poster hash: 49e97...5b4 Fin sang ^^ 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 Ca kronologisk med stor spredning av sjangere: Rusalkas sang til månen - Dvorac Mio babbino caro - puccini American Trilogy -Elvis Something - Beatles Your Song - Elton John Forever Young - Alphaville Sommernatt ved fjorden - Kjetil Bjørnstad Det er en nåd - Lisa Ekdahl 0 Siter
Caylee Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Skrevet 3. desember 2014 Ca kronologisk med stor spredning av sjangere: Rusalkas sang til månen - Dvorac Mio babbino caro - puccini American Trilogy -Elvis Something - Beatles Your Song - Elton John Forever Young - Alphaville Sommernatt ved fjorden - Kjetil Bjørnstad Det er en nåd - Lisa Ekdahl åhh hadde helt glemt sangen "your song", takk du minte meg på den ^^ kom på en annen fin også" phantom of the opera - music of the night" Skal høre de andre jeg ikke kan liker nye sanger 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 Frem fra glemselen sangene er de tristeste jeg vet om, blir alltid våt i øynene da. 0 Siter
Trine Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 Snow patrol - Chasing cars Pearl jam - Jeremy Alanis Morissette - Guardian Dumdum boys - Stjernesludd Ingrid Olava - Passenger Paul Simon - Bridge over troubled water Ane Brun - Little lights Ane Brun/Madrugada - Lift me Radiohead - Creep Sivert Høyem - The light that falls among the trees Madrugada - Majesty Pearl jam - Just breathe Ingrid Olava - You will be moved though the world stay the same Pink floyd - Wish you were here Lenka - Anything I'm not Alanis Morissette - Perfect DiLillos - Fullstendig oppslukt av frykt Ralph McTell - Streets of London Det var ihvertfall de jeg kom på akkurat nå. 0 Siter
Psykojenta Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 Brandi Carlile - The Story Bjørn Eidsvåg - Eg Ser Bjørn Eidsvåg - Skyfri Himmel Ave Maria Amazing Grace Jørn Hoel - Har en Drøm Eminem - Cleaning Out My Closet Halvdan Sivertsen - Sommerfuggel i Vinerland Terje Nilsen - Mjelle 0 Siter
DoleMari Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 Heal the world med Michael Jackson er nydelig. Men hørte mye på den da jeg var veldig lei meg og trist. Mama med Genesis er også trist. Sting har jeg også hørt mye på ,men blir melankolsk av musikken hans. Glad-musikk for meg er: Alt av latinamerikansk musikk; salsa, bachata osv.. minner meg om gode tider med dans og moro! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 Trist - lytt til teksten! (En versjon som folklarer teksten er at den er et avskjedsbrev fra en kraftrammet fyr til kjæresten hans.) Terry Jacks: "Season in the Sun" https://www.youtube.com/watch?v=b5GEqjQETUM Fin og morsom: Je kiffe Raymond (Jeg er forelsket i Raymond) https://www.youtube.com/watch?v=aQ_hf8LH2pg Anonymous poster hash: 82112...db8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 Vil gjerne ha tips til noen fine sanger og kanskje noen andre vil ha noen også Her er de jeg kommer på: Beethoven - moonligh tsonata Eg ser - Bjørn eidsvåg Ave maria Erik Satie - gymnopedie No.1-piano Mozart - symphony no.40 Mozart - Requiem Edvard Grieg - Morgning mood Beethoven - 5 th symphony Saint Preux - Prelude pour piano Rachel Portman - The road to the workhouse Rahel Portman - Steets of London Sigur Rós - Untitled 1 Tell me why - Declan Galbraith Titanic - my heart will go on Britney Spears - Someday I will understand Christina Aguleira - hurt Show me love - Robyn Carlsson vem kan segla förutan vind Vet du om disse finnes på kassett? Anonymous poster hash: 433ef...3cd 0 Siter
Gondor Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Jeg kommer bare på to sanger: Oh England my lionheart - Kate Bush Hurt - Johnny Cash 0 Siter
laban Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 (endret) Trist - lytt til teksten! (En versjon som forklarer teksten er at den er et avskjedsbrev fra en kreftrammet fyr til kjæresten hans.) Terry Jacks: "Season in the Sun" Anonymous poster hash: 82112...db8 Nåja. Det er en engelsk (ikke spesielt nøyaktig) oversettelse og "amerikanisert" versjon (Terry J er riktignok fra Canada) av et dikt Jaques Brel (belgisk visekunstner) skrev på fransk i 1961. Søk på sangtittelen sammen med forfatteren navn for å lese om forhistorien. Brel døde riktignok av kreft, men det var 17 år etter han skrev diktet. "Seasons in the sun" var en superhit i Norge i 1974. Det var mye død i kulturlivet på 70-tallet - etter "Love Story"-filmen var leukemi like utbredt som influensa. Endret 5. desember 2014 av laban 0 Siter
Caylee Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Skrevet 6. desember 2014 Vet du om disse finnes på kassett? Anonymous poster hash: 433ef...3cd Ikke på en enkelt kassett. Men det er cder med sangene på. Men alle sangene fant jeg på youtube :-) Så bare å søke på dem så finner du dem! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.