Gå til innhold

Medisiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

When u are truly comfortable with who u are, not everyone will like u, but u wont care one bit

Skrevet

When u are truly comfortable with who u are, not everyone will like u, but u wont care one bit

Det er nok sant, ja...

Skrevet

Kanskje du er opphengt i dette pga sorg og avmakt over at du er trygdet

Skrevet

Hei!

Mine innlegg blir slettetpå dol..... ??

Men jeg skrev:( før ble slettet:-( )

Du er jo min og manges favoritt :-)

Så hvordan kan du selv mene du ikke er likt?

Skrevet

Virker som mange er sinte. Fordi jeg er ikke-menneske. Bryr meg ikke så mye om å bli likt, men hvis folk mener så grusomme ting som dette så bryr jeg jo meg selvsagt.

Skrevet

Virker som mange er sinte. Fordi jeg er ikke-menneske. Bryr meg ikke så mye om å bli likt, men hvis folk mener så grusomme ting som dette så bryr jeg jo meg selvsagt.

Hei!

Du er min favoritt !!

Hva andre mener vet jeg jo ikke.

Men jeg liker deg bedre enn jeg selv liker,,,,dessverre liker jeg ærlighet så godt at et ærlig menneske fort svupper inn i meg:-(

Jeg tror derfor jeg bør trene meg på å holde avstand , jeg tror på alle.............

Skrevet

Men jeg liker deg bedre enn jeg selv liker,,,,dessverre liker jeg ærlighet så godt at et ærlig menneske fort svupper inn i meg:-(

Jeg tror derfor jeg bør trene meg på å holde avstand , jeg tror på alle.............

Der er jeg motsatt...

Skrevet

Kanskje de vil at jeg skal ta livet mitt. Uansett er det ingen positive effekter av meg.

Skrevet

Nå forer jeg hjernen med masse positivt. Tenker på alt det positive folk sier om meg. De var inne og så på vaskemaskin-videoene jeg la ut, og syns jeg hadde sympatisk humor. For jeg var barnslig, of det betyr at jeg ikke er svindler... så nå diskuteres det, men har fått mange på min side nå... og de som sier jeg er psykopat fremstår som slemme, for de andre sier "det er ikke sånn det er med psykopati"...

Høres dette helt koko ut?

Skrevet

Nå forer jeg hjernen med masse positivt. Tenker på alt det positive folk sier om meg. De var inne og så på vaskemaskin-videoene jeg la ut, og syns jeg hadde sympatisk humor. For jeg var barnslig, of det betyr at jeg ikke er svindler... så nå diskuteres det, men har fått mange på min side nå... og de som sier jeg er psykopat fremstår som slemme, for de andre sier "det er ikke sånn det er med psykopati"...

Høres dette helt koko ut?

Folk så at du la ut en video.

Noen synes den er morsom

Noen synes den ikke er morsom

- thats it

Trygdesvindel eller ikke tror jeg folk ikke tenker over i det hele tatt når de ser den videoen

- ja du høres litt 'koko' ut nå, OG det tyder på at du ikke er trygdesvindler ;) Får se det positive i det

Anonymous poster hash: 15e5f...da0

Skrevet

Folk så at du la ut en video.

Noen synes den er morsom

Noen synes den ikke er morsom

- thats it

Trygdesvindel eller ikke tror jeg folk ikke tenker over i det hele tatt når de ser den videoen

- ja du høres litt 'koko' ut nå, OG det tyder på at du ikke er trygdesvindler ;) Får se det positive i det

Sånn tenker jeg også (noe sånt).

Skrevet

Det er noe 'fantaserings' her.

Får håpe det blir 'årnings' etterhvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...