Gå til innhold

Har røykt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg tatt meg noen trekk av en røyk :(

Ser ikke ut som dampen funker for meg, jeg er stresset og da tenker jeg på røyk. Tror jeg må kjøpe nikotinplaster, var en psykisk knekk det her men de trekkene var gode. Takler ikke dette. Og utstyret jeg har er ikke det beste, noen tanker funker ikke og det meste smaker parfyme nå syns jeg. Får juicen inni munnen og må drikke vann hele tiden, er lei.

Skrevet

Nå har jeg tatt meg noen trekk av en røyk :(

Ser ikke ut som dampen funker for meg, jeg er stresset og da tenker jeg på røyk. Tror jeg må kjøpe nikotinplaster, var en psykisk knekk det her men de trekkene var gode. Takler ikke dette. Og utstyret jeg har er ikke det beste, noen tanker funker ikke og det meste smaker parfyme nå syns jeg. Får juicen inni munnen og må drikke vann hele tiden, er lei.

Du gir opp for lett.

Anonymous poster hash: 1c41d...8cf

Skrevet

Du gir opp for lett.

Anonymous poster hash: 1c41d...8cf

Det gjør jeg sikkert.

Gjest Ladytron
Skrevet

Alle kan sprekke. Hvis du kaster resten av sigarettene og fortsetter med e-røyken så er ingen skade skjedd.

Skrevet

Alle kan sprekke. Hvis du kaster resten av sigarettene og fortsetter med e-røyken så er ingen skade skjedd.

Må jo røyke opp den jeg har begynt på. Kombinere litt kanskje. Har egentlig lyst å slutte med dampen og.

Skrevet

Har du prøve nikotintyggegummi??

Nei har ikke det, kan jo prøve det også. Får jo nikotin i meg av dampen, forstår ikke hva det er med meg. Nå har jeg jo holdt meg uten røyk i mange uker og.

Skrevet

Nei har ikke det, kan jo prøve det også. Får jo nikotin i meg av dampen, forstår ikke hva det er med meg. Nå har jeg jo holdt meg uten røyk i mange uker og.

En tidligere bekjent greide slutte røyke ved hjelp av slik tyggis. Så ble han avhengig av tyggisen. I noen år. Så greide han slutte med den og

Gjest Ladytron
Skrevet

Må jo røyke opp den jeg har begynt på. Kombinere litt kanskje. Har egentlig lyst å slutte med dampen og.

Hvorfor må du røyke opp den du har begynt på? Hvis målet ditt var å slutte å røyke sigaretter så jobber du mot deg selv når du gjør det. Ikke noe galt i å slutte å dampe, men hvis du kutter ut dampen ved å begynne å røyke sigaretter igjen så er du tilbake til start.

Skrevet

En tidligere bekjent greide slutte røyke ved hjelp av slik tyggis. Så ble han avhengig av tyggisen. I noen år. Så greide han slutte med den og

Skal ikke være lett.

Skrevet

Hvorfor må du røyke opp den du har begynt på? Hvis målet ditt var å slutte å røyke sigaretter så jobber du mot deg selv når du gjør det. Ikke noe galt i å slutte å dampe, men hvis du kutter ut dampen ved å begynne å røyke sigaretter igjen så er du tilbake til start.

Er tilbake til start nå, har røyk resten av den. Jeg er svak :(:mellow::huh::o:unsure:

Gjest Ladytron
Skrevet

Er tilbake til start nå, har røyk resten av den. Jeg er svak :(:mellow::huh::o:unsure:

Neida, du må ikke tenke sånn. Prøver bare å få fram at det ikke er katastrofe med en liten sprekk hvis du holder deg borte fra sigaretter igjen nå.

Skrevet

Det som er med å sprekke er att da smaker det så godt. Tenk heller på den fæle lukta og ånden man får av røyk. Tenk på hvordan det er dårlig for deg.

Jeg klarte å slutte, og jeg er ikke verdens mest viljesterke person.....

Skrevet

Neida, du må ikke tenke sånn. Prøver bare å få fram at det ikke er katastrofe med en liten sprekk hvis du holder deg borte fra sigaretter igjen nå.

Men jeg tror ikke jeg klarer det.

Skrevet

Det som er med å sprekke er att da smaker det så godt. Tenk heller på den fæle lukta og ånden man får av røyk. Tenk på hvordan det er dårlig for deg.

Jeg klarte å slutte, og jeg er ikke verdens mest viljesterke person.....

Flink du da.

Gjest Ladytron
Skrevet

Men jeg tror ikke jeg klarer det.

Jeg har troen på deg.

Skrevet

Jeg har troen på deg.

Takk for det, men gammel vane vond å vende. Begynte å røyke da jeg var 14 år.

Skrevet

Å slutte med røyk er ikke noe en begynner med om en sliter psykisk. Det er bedre å vente til du er bedre psykisk, da skal du se at det går mye bedre.

Skrevet

Det er ikke så farlig med en sprekk :)

Det er bare å prøve på nytt med "blanke ark".

Jeg trur du kan klare det - gå inn for det.

Jeg begynte å røyke da jeg var 11-slutta mens jeg var manisk 27 år gammel, så det er ingen umulighet ;)

Prøv på nytt - dette kommer til å gå bra, jeg har trua på deg :)

Skrevet

Har du snakket med fastlegen om å få hjelp til å slutte ?

Mannen min slutter nå (fordi han fikk hjerteinfarkt), og han fikk tabletter av legen sin som skal hjelpe han med å slutte. De skal visstnok bl.a ta bort abstinenser..

Uansett: om du nå har sprukket så må du ikke gi opp for det. I morgen er det en ny dag og nye muligheter :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...