Dorthe Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Må du røyke mere nå da? Kan du ikke kjøpe deg noen små moccasnus isteden? Jeg har røkt to røyk på julebord for 14 dager siden, men ikke røkt etter det, bare snust. Og faktisk så damper jeg akkurat nå for plutselig så får jeg nok nikotin i meg av dampen. Så jeg føler at jeg trenger mye mindre nikotin enn før. Og de to sigarettene jeg røkte, vel, de første trekkene var usedvanlig gode, men resten smakte dritt. Så jeg tenker slik at om du sprakk i dag så behøver du ikke å fortsette i morgen. Ikke har jeg stillt tilbake appen heller for de to sigarettene. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Skrevet 5. desember 2014 Å slutte med røyk er ikke noe en begynner med om en sliter psykisk. Det er bedre å vente til du er bedre psykisk, da skal du se at det går mye bedre. Men jeg sliter jo alltid litt psykisk uansett. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Skrevet 5. desember 2014 Det er ikke så farlig med en sprekk Det er bare å prøve på nytt med "blanke ark". Jeg trur du kan klare det - gå inn for det. Jeg begynte å røyke da jeg var 11-slutta mens jeg var manisk 27 år gammel, så det er ingen umulighet Prøv på nytt - dette kommer til å gå bra, jeg har trua på deg Får prøve på nytt ja. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Skrevet 5. desember 2014 Har du snakket med fastlegen om å få hjelp til å slutte ? Mannen min slutter nå (fordi han fikk hjerteinfarkt), og han fikk tabletter av legen sin som skal hjelpe han med å slutte. De skal visstnok bl.a ta bort abstinenser.. Uansett: om du nå har sprukket så må du ikke gi opp for det. I morgen er det en ny dag og nye muligheter Tror jeg venter til over helga nå, da er det påan igjen. På apoteket å kjøpe plaster. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Skrevet 5. desember 2014 Må du røyke mere nå da? Kan du ikke kjøpe deg noen små moccasnus isteden? Jeg har røkt to røyk på julebord for 14 dager siden, men ikke røkt etter det, bare snust. Og faktisk så damper jeg akkurat nå for plutselig så får jeg nok nikotin i meg av dampen. Så jeg føler at jeg trenger mye mindre nikotin enn før. Og de to sigarettene jeg røkte, vel, de første trekkene var usedvanlig gode, men resten smakte dritt. Så jeg tenker slik at om du sprakk i dag så behøver du ikke å fortsette i morgen. Ikke har jeg stillt tilbake appen heller for de to sigarettene. Tror ikke snus er noe for meg, men kan prøve plaster. Dampen hjelper jo også, men har hatt et et enormt sug etter røyk i det siste. Du var flink som holdt deg til to da, det er jo ingenting. 0 Siter
XbellaX Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Nå har jeg tatt meg noen trekk av en røyk Ser ikke ut som dampen funker for meg, jeg er stresset og da tenker jeg på røyk. Tror jeg må kjøpe nikotinplaster, var en psykisk knekk det her men de trekkene var gode. Takler ikke dette. Og utstyret jeg har er ikke det beste, noen tanker funker ikke og det meste smaker parfyme nå syns jeg. Får juicen inni munnen og må drikke vann hele tiden, er lei. På ann igjen, slaget er ikke tapt :-) Finn frem tyggis og plaster, men hold deg unna snus - mange opplever det som langt vanskeligere å slutte med. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Skrevet 5. desember 2014 På ann igjen, slaget er ikke tapt :-) Finn frem tyggis og plaster, men hold deg unna snus - mange opplever det som langt vanskeligere å slutte med. Ok, nei snus er ikke noe for meg. Skal kjøpe plaster på mandag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.