Kaptein Kaos Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Nei de hadde misforstått heltSupport group og de bare skriker get over it! Fy faenKanskje, men tipper det går på repetering av det samme om igjen og om igjen - det blir folk lei, og det er syting, fordi meningen med "support group" er at man har et ønske om å komme videre. Haha... nei nå snakker jeg rett fra levra altså, men mener ikke noe negativt om deg som person av den grunn siden jeg har vært jævlig ille selv. 0 Siter
missmas Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Skrevet 4. desember 2014 Skal jeg komme videre må jeg få informasjon om senskader min og prognoser 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Skal jeg komme videre må jeg få informasjon om senskader min og prognoserDette er tull da... 0 Siter
missmas Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Skrevet 4. desember 2014 Nope jeg kjenner hver dag at hjernen er redusert 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 (endret) * Endret 4. desember 2014 av Kaptein Kaos 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Jeg var en god danser og fikk komplimenter. Jeg danser som en ku. 0 Siter
missmas Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Skrevet 5. desember 2014 Jeg gråter meg til søvn fordi jeg kjenner på et hode som ikke fungerer 0 Siter
missmas Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Skrevet 5. desember 2014 Har lyst å dra på legevakta og si hodet mitt ikke fungerer, men er lært opp til at man ikke drar dit uten at det er alvorlig 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Skal jeg komme videre må jeg få informasjon om senskader min og prognoser Det tror jeg er lurt, for det virker som om du har overdrevne forestillinger om at hjernen din er fysisk ødelagt. Når du hører om prognosene bør du prøve å ikke tenke worst-case hele tiden. Du får fokusere på hva du kan gjøre for å bli bedre. Du sikkert kan øve deg opp til å danse og lignende. Det er sikkert en grunn til at du mister lappen, men jeg tror ikke det er ren mangel på hjernekapasitet. Du virker jo helt oppegående på dol, men fortvilet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.