Gå til innhold

Hvorfor er det verdt å leve videre etter mani ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei de hadde misforstått helt

Support group og de bare skriker get over it! Fy faen

Kanskje, men tipper det går på repetering av det samme om igjen og om igjen - det blir folk lei, og det er syting, fordi meningen med "support group" er at man har et ønske om å komme videre. ;)

Haha... nei nå snakker jeg rett fra levra altså, men mener ikke noe negativt om deg som person av den grunn siden jeg har vært jævlig ille selv. ;)

Skrevet

Skal jeg komme videre må jeg få informasjon om senskader min og prognoser

Skrevet

Dette er tull da... ;)

Skrevet

Nope jeg kjenner hver dag at hjernen er redusert

Skrevet (endret)

Endret av Kaptein Kaos
Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg var en god danser og fikk komplimenter.

Jeg danser som en ku.

Skrevet

Jeg gråter meg til søvn fordi jeg kjenner på et hode som ikke fungerer

Skrevet

Har lyst å dra på legevakta og si hodet mitt ikke fungerer, men er lært opp til at man ikke drar dit uten at det er alvorlig

Gjest Gargamel
Skrevet

Det tror jeg er lurt, for det virker som om du har overdrevne forestillinger om at hjernen din er fysisk ødelagt. Når du hører om prognosene bør du prøve å ikke tenke worst-case hele tiden. Du får fokusere på hva du kan gjøre for å bli bedre. Du sikkert kan øve deg opp til å danse og lignende. Det er sikkert en grunn til at du mister lappen, men jeg tror ikke det er ren mangel på hjernekapasitet. Du virker jo helt oppegående på dol, men fortvilet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...