skal Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Prøver meg igjen. Har nå testet 15 mg vival, og merket ingenting. Er det vits og er det trygt med enda høyere dose eller burde jeg prøve noe annet? Er i forbindelse med MR-undersøkelse. Har aldri brukt den type medisin tidligere, men bruker imovane 0-3 netter i uken og går på cipralex og telmisartan for blodtrykk. Har høye kortisolverdier, lav DHEA om det skulle ha betydning. 0 Siter
slabbedask Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Prøver meg igjen. Har nå testet 15 mg vival, og merket ingenting. Er det vits og er det trygt med enda høyere dose eller burde jeg prøve noe annet? Er i forbindelse med MR-undersøkelse. Har aldri brukt den type medisin tidligere, men bruker imovane 0-3 netter i uken og går på cipralex og telmisartan for blodtrykk. Har høye kortisolverdier, lav DHEA om det skulle ha betydning. Da ville jeg prøvd noe annet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.