Gå til innhold

Sterke følelser.

Anbefalte innlegg

Mannmedfølelser
Skrevet

lurer på når det gjelder åpenhet med psykolog er det alltid lurt å fortelle at du er betatt av hun når du er mann som får behandling. Føler meg som ett helt menneske når jeg er til behandling. Greier ikke slutte å tenke på hun. Det er en veldig god følelse av nærhet jeg får. Noen gode råd?

Skrevet

lurer på når det gjelder åpenhet med psykolog er det alltid lurt å fortelle at du er betatt av hun når du er mann som får behandling. Føler meg som ett helt menneske når jeg er til behandling. Greier ikke slutte å tenke på hun. Det er en veldig god følelse av nærhet jeg får. Noen gode råd?

Ikke si noe. Ellers er nok dette ganskef vanlig.

Anonymous poster hash: 3b9a7...77e

Skrevet

Hvis du forteller om det skjønner du at du er hennes jobb... og så er det tilbake til gråtonene.

Skrevet

Hvis du forteller om det skjønner du at du er hennes jobb... 

Det bør man forstå uansett.

Skrevet

Det bør man forstå uansett.

Intellektuelt sett ja.

BrukerErHeltAnonym
Skrevet

Intellektuelt sett ja.

Sant nok.

Skrevet

Vil anbefale deg å være åpen rundt dette. Om du holder det skjult, vil det lett ta stor plass i ditt liv/terapien, og hindre framgang. Det er normalt og naturlig å bli betatt av sin behandler, og hun vil forholde seg til dette på en profesjonell og respektfull måte. 

For øvrig; nyt følelsen! Det er ingen ting i veien med å dagdrømme, så lenge man er klar over at det er dét man gjør!  ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...