Mannmedfølelser Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 lurer på når det gjelder åpenhet med psykolog er det alltid lurt å fortelle at du er betatt av hun når du er mann som får behandling. Føler meg som ett helt menneske når jeg er til behandling. Greier ikke slutte å tenke på hun. Det er en veldig god følelse av nærhet jeg får. Noen gode råd? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 lurer på når det gjelder åpenhet med psykolog er det alltid lurt å fortelle at du er betatt av hun når du er mann som får behandling. Føler meg som ett helt menneske når jeg er til behandling. Greier ikke slutte å tenke på hun. Det er en veldig god følelse av nærhet jeg får. Noen gode råd? Ikke si noe. Ellers er nok dette ganskef vanlig. Anonymous poster hash: 3b9a7...77e 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Hvis du forteller om det skjønner du at du er hennes jobb... og så er det tilbake til gråtonene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Hvis du forteller om det skjønner du at du er hennes jobb... Det bør man forstå uansett. Anonymous poster hash: 3b9a7...77e 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Det bør man forstå uansett.Anonymous poster hash: 3b9a7...77e Intellektuelt sett ja. 0 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Intellektuelt sett ja. Sant nok. 0 Siter
Pallida Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Vil anbefale deg å være åpen rundt dette. Om du holder det skjult, vil det lett ta stor plass i ditt liv/terapien, og hindre framgang. Det er normalt og naturlig å bli betatt av sin behandler, og hun vil forholde seg til dette på en profesjonell og respektfull måte. For øvrig; nyt følelsen! Det er ingen ting i veien med å dagdrømme, så lenge man er klar over at det er dét man gjør! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.