Gå til innhold

Ny personlighet

Anbefalte innlegg

Skrevet
Av forståelige grunner postes denne anonymt:

Hva skal en gjøre når en har en så dårlig personlighet at ingen liker en. Hverken i RL eller på nettet. Går det ann å bygge opp en ny personlighet fra bunnen? Eller er man fortapt?

Anonymous poster hash: 29960...f8a
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Husk at det eneste andre merker/har å forholde seg til, er ens adferd. Dvs det en gjør og sier.

Hvis du starter med å endre din adferd sliik at du blir mer likendes, vil personligheten langsomt komme etter :-)

Skrevet

Husk at det eneste andre merker/har å forholde seg til, er ens adferd. Dvs det en gjør og sier.

Hvis du starter med å endre din adferd sliik at du blir mer likendes, vil personligheten langsomt komme etter :-)

Dette er helt sant. Jeg er inne i en forandringsprosess nå som krever litt mot. Jeg har bestemt meg for å smile til mannfolk jeg treffer enten det er i butikken eller andre steder. Og gjett hva jeg har oppdaget! At mannfolk liker oppmerksomhet og et lite smil fra en dame. Jeg får ofte, men ikke alltid, et smil tilbake og det varmer mitt hjerte. Det er klart dette smitter over på den jeg er som person. Jeg blir glad over å kunne glede et annet menneske om så bare på en bitte liten måte.

Skrevet

Av forståelige grunner postes denne anonymt:

Hva skal en gjøre når en har en så dårlig personlighet at ingen liker en. Hverken i RL eller på nettet. Går det ann å bygge opp en ny personlighet fra bunnen? Eller er man fortapt?

Anonymous poster hash: 29960...f8a

Du er ikke fortapt. Se mitt svar til NHD. Det var egentlig til deg, men jeg posterte feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...