Gå til innhold

Noen misforstår min angst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg " hater" dem og vil ha minst mulig med de å gjøre. Vondt å høre .

Anonymous poster hash: 2d16e...d73

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• XbellaX

14

• AnonymBruker

12

• stjernestøv

4

• Trine

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Alltid noen som misforstår, ikke noe å bry seg med.

Skrevet

Alltid noen som misforstår, ikke noe å bry seg med.

Trist å tenke på. Har trolig noen blindsoner ift hvordan jeg møter andre...:(
Skrevet

Var det konkret dette de sa? At de tror du hater dem?

Skrevet

Det ble gitt et eksempel , jeg var så " kjølig" når de ville gi meg en klem ( var raskt borti kinnet), og vedk opplevde jeg distanserte meg med blikk og adferd. Vedk høgt utd helsearb ... Klarte jeg virkelig å omsette min angst til slike opplevelser hos andre? Skremmende .

Skrevet

Det ble gitt et eksempel , jeg var så " kjølig" når de ville gi meg en klem ( var raskt borti kinnet), og vedk opplevde jeg distanserte meg med blikk og adferd. Vedk høgt utd helsearb ... Klarte jeg virkelig å omsette min angst til slike opplevelser hos andre? Skremmende .

Ble ordet hater brukt eller er det din tolkning. Sa vedkommende noe, eller er dette egne tanker?

Skrevet

Ble ordet hater brukt eller er det din tolkning. Sa vedkommende noe, eller er dette egne tanker?

min mann , som også er helsearb, refererte dette ca slik. Hvorvidt hater ble brukt er jeg litt usikker på, det var snakk om at de ikke følte seg velkommen i mitt hjem:(

Skrevet

Det lurer jeg og på.

Skrevet (endret)

min mann , som også er helsearb, refererte dette ca slik. Hvorvidt hater ble brukt er jeg litt usikker på, det var snakk om at de ikke følte seg velkommen i mitt hjem:(

Synes du det er rart at andre opplever deg som distansert eller ikke "helt på plass i deg selv"? Jeg synes det virker helt naturlig i forhold til hvor du er (mentalt) for tiden. En kan løse denne typen misforståelser ved å si at: beklager om dere opplever meg litt rar for tiden, jeg er sliten/ går igjennom en vanskelig tid/ har møtt veggen osv osv. 

Endret av XbellaX
Skrevet

De trenger ikke hate deg fordi, enkelte burde ha forståelse for at folk alltid ikke er i form.

Skrevet

Synes du det er rart at andre opplever deg som distansert eller ikke "helt på plass i deg selv"? Jeg synes det virker helt naturlig i forhold til hvor du er (mentalt) for tiden. En kan løse denne typen misforståelser ved å si at: beklager om dere opplever meg litt rar for tiden, jeg er sliten/ går igjennom en vanskelig tid/ har møtt veggen osv osv.

jeg gjorde det i sommer ( vel og merke etter denne episoden ). Jeg gjemte meg mye når de var på besøk... Sa jeg hadde vært psykemeldt når vi treffes senere samme sommer og beklaget jeg la meg så tidlig:( blir litt lei meg sv å høre slikt , men kan jo kanskje forstå jeg blir vag og utydelig... Litt sånn" ikke trø meg for nære.."

Skrevet

De trenger ikke hate deg fordi, enkelte burde ha forståelse for at folk alltid ikke er i form.

Når jeg later som ingenting ( prøver) er det kanskje til pass for meg?!

Skrevet

Forstår ikke hvorfor folk skal drive og klemme så fælt hele tiden. Jeg ser ikke poenget med det. Også forstår de ikke at noen mennesker ikke liker å klemme. Men din mann kunne jo forklart dem hvorfor du er som du er og at det ikke hadde noe med dem å gjøre. Jeg vet ikke hva din angst er, men det gjør vel mannen din. Jeg hadde ikke fortalt hvem som helst hvordan jeg har det, men heldigvis er jeg god til å late som, ihvertfall i kortere perioder. Så kan jeg heller dø litt inni meg når jeg er alene igjen.

Skrevet

jeg gjorde det i sommer ( vel og merke etter denne episoden ). Jeg gjemte meg mye når de var på besøk... Sa jeg hadde vært psykemeldt når vi treffes senere samme sommer og beklaget jeg la meg så tidlig:( blir litt lei meg sv å høre slikt , men kan jo kanskje forstå jeg blir vag og utydelig... Litt sånn" ikke trø meg for nære.."

Det er merkelig at du drar inn ord som "hat" i innlegget ditt, du bruker store ord om en vanlig hendelse(ihvertfall slik du til nå har beskrevet den).

Jo mer konkret du klarer å være ovenfor andre, desto enklere gjør du det for dem og deg selv. Jeg mener ikke at du skal vrenge sjelen din men å kunne si at du f.eks er deprimert/ har møtt veggen osv klarer du helt fint, det rydder opp i mange misforståelser. Forsøk å se situasjonen utenfra, sett deg selv i deres sko. 

Skrevet

Forstår ikke hvorfor folk skal drive og klemme så fælt hele tiden. Jeg ser ikke poenget med det. Også forstår de ikke at noen mennesker ikke liker å klemme. Men din mann kunne jo forklart dem hvorfor du er som du er og at det ikke hadde noe med dem å gjøre. Jeg vet ikke hva din angst er, men det gjør vel mannen din. Jeg hadde ikke fortalt hvem som helst hvordan jeg har det, men heldigvis er jeg god til å late som, ihvertfall i kortere perioder. Så kan jeg heller dø litt inni meg når jeg er alene igjen.

Hvorfor skal mannen hennes forklare når trådstarter har en munn som virker?

Skrevet

Når jeg later som ingenting ( prøver) er det kanskje til pass for meg?!

Ja en må ofte late som om alt er bra.

Skrevet

Det er merkelig at du drar inn ord som "hat" i innlegget ditt, du bruker store ord om en vanlig hendelse(ihvertfall slik du til nå har beskrevet den).

Jo mer konkret du klarer å være ovenfor andre, desto enklere gjør du det for dem og deg selv. Jeg mener ikke at du skal vrenge sjelen din men å kunne si at du f.eks er deprimert/ har møtt veggen osv klarer du helt fint, det rydder opp i mange misforståelser. Forsøk å se situasjonen utenfra, sett deg selv i deres sko.

tror ikke jeg overdriver tro det eller ei:( eller er det fordi jeg tror de hater meg også jeg drar det dit:(?
Skrevet

Hvorfor skal mannen hennes forklare når trådstarter har en munn som virker?

jeg prøvde å si i fra.. På ok vis uten å " utlevere" meg for mye. Blir lei meg når dette ikke tas inn og jeg gjøres til et fælt individ som ikke bidrar til trivsel. Slikt gir mørke tanker dessverre.

Skrevet

tror ikke jeg overdriver tro det eller ei:( eller er det fordi jeg tror de hater meg også jeg drar det dit:(?

Jeg synes du viser forbausende liten evne til å se at andre senser at du er litt tilbaketrukket uten at det ligger noe mer i det (for alt du vet kan det jo ligge bekymring der). Når du begynner å bruke ord som hat i en slik situasjon er det noe som skurrer for meg. 

Skrevet

Blir så oppskaket , men tenker ok, dette må oppklares ved å si at det ikke stemmer . ... Når det passer slik...:( ( og jeg orker ikke se noen om dagen:((

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...