AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Jeg synes du viser forbausende liten evne til å se at andre senser at du er litt tilbaketrukket uten at det ligger noe mer i det (for alt du vet kan det jo ligge bekymring der). Når du begynner å bruke ord som hat i en slik situasjon er det noe som skurrer for meg. jeg tror det ordet ikke kommer fra meg..Anonymous poster hash: 2d16e...d73 0 Siter
XbellaX Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 jeg prøvde å si i fra.. På ok vis uten å " utlevere" meg for mye. Blir lei meg når dette ikke tas inn og jeg gjøres til et fælt individ som ikke bidrar til trivsel. Slikt gir mørke tanker dessverre.Anonymous poster hash: 2d16e...d73 Hvem er det som gjør deg til et fælt individ? I mine øyne virker det som om du tillegger (igjen) andre mennesker dine egne tolkninger. Jeg vet ikke om din mann har en litt småsur dag og dermed forsterket disse tankene, er jeg på villspor eller kan det stemme? 0 Siter
XbellaX Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 jeg tror det ordet ikke kommer fra meg..Anonymous poster hash: 2d16e...d73 Du tror ikke ordet kom fra deg? Ok, hvem brukte det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Du tror ikke ordet kom fra deg? Ok, hvem brukte det? litt usikker hvem som sa det først. Skjønner du ønsker å si jeg proisjerer (?) men føler dette litt som et angrep på noen som ligger nede. Vil ikke være slik og har bedt mannen oppklare ved høve. Men kjenner jeg går lyst til å melde meg ut:(( sikkert destruktivt:(Anonymous poster hash: 2d16e...d73 0 Siter
Gjest Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Hvem er det som gjør deg til et fælt individ? I mine øyne virker det som om du tillegger (igjen) andre mennesker dine egne tolkninger. Jeg vet ikke om din mann har en litt småsur dag og dermed forsterket disse tankene, er jeg på villspor eller kan det stemme? vet ikke helt selv, trodde jeg var snill & grei og fordømt blyg ... og unnvikende 0 Siter
XbellaX Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 litt usikker hvem som sa det først. Skjønner du ønsker å si jeg proisjerer (?) men føler dette litt som et angrep på noen som ligger nede. Vil ikke være slik og har bedt mannen oppklare ved høve. Men kjenner jeg går lyst til å melde meg ut:(( sikkert destruktivt:(Anonymous poster hash: 2d16e...d73 Men utover noen kommentarer fra din mann, så klarer jeg ikke finne noe annet enn dine egne tolkninger? Det er dette jeg ikke helt forstår. De besøkende sa ingenting men du tolket deres adferd, utover dette er det altså kun din mann som nevnte noe, stemmer det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Men utover noen kommentarer fra din mann, så klarer jeg ikke finne noe annet enn dine egne tolkninger? Det er dette jeg ikke helt forstår. De besøkende sa ingenting men du tolket deres adferd, utover dette er det altså kun din mann som nevnte noe, stemmer det? de har sagt dette til min mann...min troverdighet er visst innskrenket Anonymous poster hash: 2d16e...d73 0 Siter
XbellaX Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 de har sagt dette til min mann...min troverdighet er visst innskrenketAnonymous poster hash: 2d16e...d73 Ok da er det jeg som misforstår. Synes du det er rart at de opplever deg som distansert? Kan det være de er bekymret? 0 Siter
Gjest Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Kan skjønne om de synes jeg er reservert. Tror ikke de er bekymret , i så fall må det være de føler seg på no vis forulempet ... 0 Siter
XbellaX Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Kan skjønne om de synes jeg er reservert. Tror ikke de er bekymret , i så fall må det være de føler seg på no vis forulempet ... Uansett om det er hat eller bekymring så kan jeg godt skjønne at de reagerer. Din distanse og kjølighet er ikke ulik andres i samme situasjon. Det er helt normalt å ikke kunne klare være 100% tilstede når man har det vondt, selv om man ikke er klar over det selv kan det være ganske synlig. Neste gang du treffer disse menneskene kan du jo bare si det som det er. Du skriver: " Blir lei meg når dette ikke tas inn og jeg gjøres til et fælt individ som ikke bidrar til trivsel." Er dette noe som kommer fra din mann? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Uansett om det er hat eller bekymring så kan jeg godt skjønne at de reagerer. Din distanse og kjølighet er ikke ulik andres i samme situasjon. Det er helt normalt å ikke kunne klare være 100% tilstede når man har det vondt, selv om man ikke er klar over det selv kan det være ganske synlig. Neste gang du treffer disse menneskene kan du jo bare si det som det er. Du skriver: " Blir lei meg når dette ikke tas inn og jeg gjøres til et fælt individ som ikke bidrar til trivsel." Er dette noe som kommer fra din mann? nei , han fortalte meg at hans bror ( en lege m innsikt i sjelegnag) sa han følte jeg ikke ville ha noe med han å gjøre. Stemmer jo egentlig, livredd helsearbeidere . Ubehagelig å tenke på at de har med seg dine " blikk" og " perspektiver" også i privat sammenheng .... Hører m til historien jeg alltid har likt broren, særlig fordi han er super onkel for barna mine og står min mann nær ...Anonymous poster hash: 2d16e...d73 0 Siter
XbellaX Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 nei , han fortalte meg at hans bror ( en lege m innsikt i sjelegnag) sa han følte jeg ikke ville ha noe med han å gjøre. Stemmer jo egentlig, livredd helsearbeidere . Ubehagelig å tenke på at de har med seg dine " blikk" og " perspektiver" også i privat sammenheng .... Hører m til historien jeg alltid har likt broren, særlig fordi han er super onkel for barna mine og står min mann nær ...Anonymous poster hash: 2d16e...d73 Jeg har ikke problemer med å skjønne at han kan føle det, det kan være vondt å være pårørende til et menneske som er syk. Det er tungt, for både deg og ham. Hvordan har terapien vært denne uken? Går du ukentlig? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Jeg har ikke problemer med å skjønne at han kan føle det, det kan være vondt å være pårørende til et menneske som er syk. Det er tungt, for både deg og ham. Hvordan har terapien vært denne uken? Går du ukentlig? jeg har sagt min mann kan forlate meg, ønsker ikke han skal lide fordi jeg ikke strekker til " i verden". Han vil ikke det. Hvorfor tror alle jeg er så " slem" og skikkelig psyk? Psyk spurte om noe dom rystet meg litt. Om jeg straffet min mann ved å nekte han "ting ". Det gjør jeg aldri:( !! Heldigvis trodde vedk på det (?), men hvorfor ble jeg spurt om dette. Kjenner jeg blir sett med stor mistro . Veldig leit å tenke på. Ja jeg tror ikke det er lett å være min mann , tror dog han distanserer seg i avmakt. Jeg har sagt det er ok. Jeg vet heller ikke så godt hvordan jeg skal klare å leve livet:( Anonymous poster hash: 2d16e...d73 0 Siter
XbellaX Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 "Heldigvis trodde vedk på det (?), men hvorfor ble jeg spurt om dette. Kjenner jeg blir sett med stor mistro . Veldig leit å tenke på. " I stedet for å bruke uendelig med energi på det kan du jo bare spørre din behandler neste time om hva han mente? Jeg for min del opplever ikke noe unormalt ved spørsmålet. Du "strekker ikke til" akkurat nå, du er syk og det tror jeg de fleste har forståelse for. Hverdagen skal bli bedre enn dette, men varige endringer tar tid. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 I stedet for å bruke uendelig med energi på det kan du jo bare spørre din behandler neste time om hva han mente? Jeg for min del opplever ikke noe unormalt ved spørsmålet. Du "strekker ikke til" akkurat nå, du er syk og det tror jeg de fleste har forståelse for. Hverdagen skal bli bedre enn dette, men varige endringer tar tid.tørr ikke spørre om hvorfor dette spørsmålet ble brakt på bane,tenker vedk holdt på å utelukke fæle forstyrrelser / om jeg er en manipulativ slemmimg. Blir oppskaket av dette, men håper det hører til " normal" utredning....! Vedk sa han var glad for å høre jeg ikke gjorde det.( det er jeg og!!!) ..møter behandler en gang pr uke, sa han anså meg for å være litt unnvikende i alle fall, noe vi skal " utforske" mer..., synes ikke jeg er så rigid som pf. Anonymous poster hash: 2d16e...d73 0 Siter
XbellaX Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 tørr ikke spørre om hvorfor dette spørsmålet ble brakt på bane,tenker vedk holdt på å utelukke fæle forstyrrelser / om jeg er en manipulativ slemmimg. Blir oppskaket av dette, men håper det hører til " normal" utredning....! Vedk sa han var glad for å høre jeg ikke gjorde det.( det er jeg og!!!) ..møter behandler en gang pr uke, sa han anså meg for å være litt unnvikende i alle fall, noe vi skal " utforske" mer..., synes ikke jeg er så rigid som pf.Anonymous poster hash: 2d16e...d73 Vi har alle manipulerende evner, det hører med til å være menneske. Flott at dere skal snakke om din unnvikende adferd, forhåpentligvis kan han hjelpe deg med å se deg selv fra andre vinkler. Håper helgen din blir rolig og fin. Ta godt vare på deg selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Vi har alle manipulerende evner, det hører med til å være menneske. Flott at dere skal snakke om din unnvikende adferd, forhåpentligvis kan han hjelpe deg med å se deg selv fra andre vinkler. Håper helgen din blir rolig og fin. Ta godt vare på deg selv. Takk. Lige måde.Jeg får lyst til å drukne mine sorger. Dessverre. Men hodet over vannet .Anonymous poster hash: 2d16e...d73 0 Siter
Trine Skrevet 6. desember 2014 Skrevet 6. desember 2014 Hvorfor skal mannen hennes forklare når trådstarter har en munn som virker? Fordi det var han de gikk til for å si at de følte ts var unnvikende. Jeg syns han da kunne forklart dem situasjonen. Vet ikke med deg, men jeg legger ihvertfall ikke ut om mine problemer til alle, folk er ikke interessert i å høre slik, så jeg later som ingenting. Men noen ganger er man ikke "flink" nok til å late som. Når gjestene ikke går til ts for å få en forklaring, men til mannen hennes, så syns jeg godt mannen kunne støttet henne. 0 Siter
Gjest Skrevet 6. desember 2014 Skrevet 6. desember 2014 Jeg er ikke opptatt av at noen burde ditt eller datt , men vondt å føle andre forakter deg når du egentlig lider. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.