umakenverdt Skrevet 6. desember 2014 Skrevet 6. desember 2014 Jeg er ikke opptatt av at noen burde ditt eller datt , men vondt å føle andre forakter deg når du egentlig lider. Jeg forstår at det må gjøre veldig vondt å føle det slik. Jeg er kanskje ikke den rette til å uttale meg, men kan det være at kommentarene var litt slurvete og lite gjennomtenkt? Hvis de hadde gledet seg til å tilbringe tid sammen med deg, og så følte at du trakk deg tilbake og var reservert, kan det være at de uten å tenke helt gjennom det kom med noen kommentarer fordi de var skuffet akkurat der og da, ikke fordi de egentlig synes noe vondt om deg. En del mennesker har jo den egenskapen at de kan bli litt skarpe når deres forventning ikke møtes. Jeg håper også du får en grei helg! 0 Siter
frosken Skrevet 6. desember 2014 Skrevet 6. desember 2014 Jeg er ikke opptatt av at noen burde ditt eller datt , men vondt å føle andre forakter deg når du egentlig lider. Jeg legger merke til at du er rask til å bruke ord som forakt og hat, dersom noen har uttrykt noe som muligens kan oppfattes som negativt. Hvis du tenker på hvordan du selv vurderer andre mennesker, så vil du vel ikke si at du hater eller forakter dem selv om du skulle ha noen tanker om at noe ikke helt fungerer? Jeg har ikke lest alle innleggene i denne tråden, så det jeg nå skal si er kanskje ikke helt passende i denne sammenhengen: Så vanskelig som du har hatt det i lang tid, og så vanskelig det har vært for deg å forholde deg til slekt og venner, må for omgivelsene ha vært ganske vanskelig å vite hvordan de skal forstå. Du har trukket deg unna i mange sammenhenger og for dem må det være nærliggende å undre seg over om det er noe ved dem du ikke liker. Dersom du ikke ønsker at folk skal lure på om det er dem du avviser, så tror jeg du er nødt vil å være noe mer åpen om hvordan du har det. 0 Siter
Gjest Skrevet 6. desember 2014 Skrevet 6. desember 2014 Jeg forstår det egentlig, blir bare redd for hva jeg " utstråler"- og signaliserer. Hadde sagt litt og trodde det var nok. Plages generelt med følelsen ac å bli sett ned på, muligens mitt problem:(( Vedr å skrive svar før en har lest hele tråden kan være ok å presisere. Jeg hadde kanskje ikke svart helt som jeg gjorde i en tråd om jeg hadde lest helheten ( ikke sikkert jeg hadde svart faktisk når "korta "ble så blandet). Kanskje skjønner du hvilken jeg mener. Svært Trist å lese du har mistet din kjære. Nå er det kanskje jeg som blander inn noe som ikke var relatert til det vi snakket om her, hadde bare et stort behov for å du det til deg. Takk for at du bryr deg om medmennesker . Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.