Gondor Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Hvordan ville du reagert hvis du våknet opp i himmelen og oppdaget at du var en bipolar engel? Eller en schizofren engel for den saks skyld eller en med pf og angst? Jeg tror jeg hadde tatt en alvorsprat med Gud og spurt hva f.... det er som er meningen og så hadde jeg fløyet avgårde og gjort noe bøll. 0 Siter
missmas Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Får jeg medisiner i himmelen? Blir jeg feit av de der og? 0 Siter
ISW Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Hva er en bipolar engel? Jeg tror jeg hadde spurt Gud om Lamictal! 0 Siter
missmas Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Hva er en bipolar engel? Jeg tror jeg hadde spurt Gud om Lamictal! Hvis du hadde sterke manier med psykose da? 0 Siter
Gondor Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Skrevet 5. desember 2014 Hvis du hadde sterke manier med psykose da? Then you're fucked! Neida. Da tror jeg Gud i sin nåde hadde pekt med sin hellige finger mot hodet ditt og vips hadde du blitt en vanlig engel som bare kunne flakse rundt og digge det nye livet. 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Hm... jeg ville tenkt... at det var no 'lurings'... 0 Siter
Gondor Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Skrevet 5. desember 2014 Får jeg medisiner i himmelen? Blir jeg feit av de der og? Du får medisiner du ciel. Gud gir deg slankepiller. 0 Siter
tonie Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Jeg synes det høres skrekkelig ut å bli en alminnelig engel også, jeg. Da er det vel forventet at man skal være englete, omsorgsfull, lyttende og trøstende? Alt det der blir jeg kjempesliten av her i jammerdalen, så å ha det som heltidsjobb høres mer ut som helvete enn himmel for min del. 0 Siter
missmas Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Then you're fucked! Neida. Da tror jeg Gud i sin nåde hadde pekt med sin hellige finger mot hodet ditt og vips hadde du blitt en vanlig engel som bare kunne flakse rundt og digge det nye livet. Du blir FEIT i livet iallfall 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Da er det vel forventet at man skal være englete, omsorgsfull, lyttende og trøstende? Alt det der blir jeg kjempesliten av her i jammerdalen, så å ha det som heltidsjobb høres mer ut som helvete enn himmel for min del.Det bildet kjenner jeg ikke igjen. Her spytter de deg i trynet. 0 Siter
Gondor Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Skrevet 5. desember 2014 Du blir FEIT i livet iallfall Det skal være sikkert. Og psykiatere og leger ser ikke ut til å skjønne hvor vondt det er å plutselig bli feit. Jeg gremmes hver dag jeg. 0 Siter
gardia Skrevet 6. desember 2014 Skrevet 6. desember 2014 Vis det finnes en himmel og jeg hadde blitt scizofren der og, så hadde jeg bedt Gud om å sende meg til helvete .Tror det er bedre å bo i helvete som frisk enn en evighet som schizofren. Men selve meningen med himmelen er vel at alle skal leve godt og være friske.En hel evighet med lykke og glede sammen med alle de menneskene som en har vært glad i. Så det er bare å håpe på at det finnes en himmel:) 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 6. desember 2014 Skrevet 6. desember 2014 Er det ikke sånn at man lovpriser Gud i alle evighet i himmelen? En evig gudstjeneste med andre ord. Jeg tror jeg ville blitt utålmodig allerede etter 20 minutter. Etter et år uten pause hadde jeg rett og slett vært frustrert. Kanskje alle kommer til samme sted, men at det som er paradis for de kristne føles som helvete for de andre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 Skrevet 6. desember 2014 Eller så er det slik at du har terapi 24/7 med favoritt psykologen din. Får håpe jeg treffer min ,for der er det sikkert ikke regler for hvor nær Relasjon man kan ha.Anonymous poster hash: 0cee9...1c8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. desember 2014 Skrevet 6. desember 2014 Hvordan ville du reagert hvis du våknet opp i himmelen og oppdaget at du var en bipolar engel? Eller en schizofren engel for den saks skyld eller en med pf og angst? Jeg tror jeg hadde tatt en alvorsprat med Gud og spurt hva f.... det er som er meningen og så hadde jeg fløyet avgårde og gjort noe bøll. Da hadde jeg blitt paff. Har faktisk trodd jeg var en engel som skulle hjelpe andre. 0 Siter
Gondor Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Skrevet 6. desember 2014 Gode stjernestøv! Finnes det en himmel er jeg sikker på at du kommer dit.Og da kommer du til å være frisk som en fisk. Verre med meg. Jeg har et synderegister langt som et vondt år. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. desember 2014 Skrevet 6. desember 2014 Gode stjernestøv! Finnes det en himmel er jeg sikker på at du kommer dit.Og da kommer du til å være frisk som en fisk. Verre med meg. Jeg har et synderegister langt som et vondt år. Tusen takk Jeg håper vi begge får det bra da, uten bekymringer og sykdom...det tror jeg alle får i grunn selv om vi har syndet litt. Hvem har ikke syndet og hva er synd? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.