Gå til innhold

Fatter ikke hvorfor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger Abilify

Hvorfor?

Er ikke pga psykose

Men hjernen er kaputt uten

Ingen forstår

Skrevet

Ja vil gjerne vite hva som feiler meg og hva jeg tar fetende piller mot

Skrevet

Ja vil gjerne vite hva som feiler meg og hva jeg tar fetende piller mot

Hvorfor det, sa du ikke at du trengte Abilify?

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er galt

Ikke jeg heller. Klarer ikke skille fantasi fra virkelighet, tror jeg. Alle disse ideene mine. Er det virkelig eller er jeg "gal"? Kan jeg bli kvitt dem med medisiner, eller er de reelle og må leves med?

Skrevet

Har du prøvd å øke på AP

Den typen jeg bruker nå kan jeg ikke det med, siden den liksom "kveler" livsgnisten.

Men nå var det jo din tråd, da.

Skrevet

Den typen jeg bruker nå kan jeg ikke det med, siden den liksom "kveler" livsgnisten.

Det går bra, får ikke svar uansett, er ingen andre her som har erfart hva jeg har

Skrevet

Hvordan klarer du å holde livsgnisten oppe? Føler at du er mye sykere enn meg og vært det over mye lengre tid, men livsgnisten min er lik null , merkelig

Skrevet

Jeg må sove fra natt til kveld for at hjernen ikke skal føles ubehagelig

Skrevet

Hvordan klarer du å holde livsgnisten oppe? Føler at du er mye sykere enn meg og vært det over mye lengre tid, men livsgnisten min er lik null , merkelig

Jeg har sikkert mer livsgnist enn deg ja, men likevel ikke normal mengde, og langt i fra det nivået jeg var på før.

Jeg vet ikke jeg, har du fått testet medisinene du fikk mot depresjon?

Skrevet

Kanskje hjernen vil normaliseres når jeg begynner på lamictal

Mistenker det begynte da jeg kuttet ut orfiril

Kanskje hjernen må ha antiepileptika

Skrevet

Da jeg var på skjermet og fikk en tur ut, kjentes det ut som jeg fikk et hull i hjernen der alt rant ut

Pleieren sa det var pga alle inntrykkene fordi jeg hadde vært ut etter lang tid på skjerma

Men det var bare begynnelsen

Skrevet

Da jeg var på skjermet og fikk en tur ut, kjentes det ut som jeg fikk et hull i hjernen der alt rant ut

Pleieren sa det var pga alle inntrykkene fordi jeg hadde vært ut etter lang tid på skjerma

Men det var bare begynnelsen

Høres ut som psykotiske symptomer spør du meg. At du blir svimmel av inntrykk. Jeg merket det for et par måneder siden da jeg trappet litt ned. Antageligvis ikke i like stor grad, men det ble liksom forvridd og jeg følte meg svimmel og ble "borte" på et vis. Så jeg orket ikke det og trappet opp igjen. Dette var antipsykotika.

Skrevet

Høres ut som psykotiske symptomer spør du meg. At du blir svimmel av inntrykk. Jeg merket det for et par måneder siden da jeg trappet litt ned. Antageligvis ikke i like stor grad, men det ble liksom forvridd og jeg følte meg svimmel og ble "borte" på et vis. Så jeg orket ikke det og trappet opp igjen. Dette var antipsykotika.

Jeg visste ikke dette var psykotiske symptomer. Har jo ikke vrangforestillinger

Skrevet

Jeg visste ikke dette var psykotiske symptomer. Har jo ikke vrangforestillinger

Jeg vet ikke jeg, men jeg har hatt det sånn og antipsykotika hjelper mot det, hva nå enn grunnen til det er.

Skrevet

Abilify skal jo ikke være fetende.

Du har vel en bipolar lidelse som du medisineres mot. Men å legge på seg 30 kg er unormalt og bør føre til tiltak fra legen din, særlig siden du er så motivert for å gå ned i vekt som du er, og bra er det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...