Gå til innhold

Fatter ikke hvorfor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sa til legen at jeg vil skifte fra litium til lamictal, men han tørr ikke alene, så skulle konferere med DPS som jeg er skrevet ut fra

Venter på svar!!

Nekter ta mer litium

Skrevet

Sa til legen at jeg vil skifte fra litium til lamictal, men han tørr ikke alene, så skulle konferere med DPS som jeg er skrevet ut fra

Venter på svar!!

Nekter ta mer litium

Jeg stod også på litium en stund. Skikkelig møkkamedisin. Så jeg sa til psykiateren min at dette gidder jeg ikke og han respekterte det. Han satte meg på cyprexa men det var virkelig en medisin fra helvete for meg. Gikk opp ti kilo på et blunk og var veldig psyk. Etter mye eksperimentering har jeg nå landet på et regime som virker på meg. Men jeg slipper ikke unna episoder med tankekjør og noian. Dessuten får jeg fra tid til annen veldig dype men korte depresjoner. De er det bare å holde ut.

Ikke gi deg før du blir optimalt medisinert! Det er litt av en sjau å komme igjennom, men det er verdt det. Nå står jeg på lamictal, cipralex, wellbutrin og fluanxol. Fungerer for meg.

Skrevet

Jeg stod også på litium en stund. Skikkelig møkkamedisin. Så jeg sa til psykiateren min at dette gidder jeg ikke og han respekterte det. Han satte meg på cyprexa men det var virkelig en medisin fra helvete for meg. Gikk opp ti kilo på et blunk og var veldig psyk. Etter mye eksperimentering har jeg nå landet på et regime som virker på meg. Men jeg slipper ikke unna episoder med tankekjør og noian. Dessuten får jeg fra tid til annen veldig dype men korte depresjoner. De er det bare å holde ut.

Ikke gi deg før du blir optimalt medisinert! Det er litt av en sjau å komme igjennom, men det er verdt det. Nå står jeg på lamictal, cipralex, wellbutrin og fluanxol. Fungerer for meg.

Litium har reddet livet mitt i snart ti år så det er utrolig skremmende å slutte

Lamictal gir kvalme og oppkast

Men hjelper å ta til måltid

Vet ikke om jeg får antidep , kunne tenkt meg prøve wellbutrin

Zyprexa funket dritbra, men gikk opp i vekt

Men innser jo litium og gir vektøkning

:(

Jeg må slutte

Vil ha tilbake kroppen min

Bruker jo Abilify , det hjelper jo mot mani , så derfor bør jeg få skifte ut litium med lamictal

Vedder på at jeg ikke får lov!!!!

Skrevet

Egentlig er ikke noen medisin noe særlig.

Skrevet

Egentlig er ikke noen medisin noe særlig.

Nei men så hadde jeg nok vært død uten :(

Skrevet

Nei men så hadde jeg nok vært død uten :(

Best å ta det da.

Skrevet

Venter på svar!!

Nekter ta mer litium

Hvorfor vil du ikke ta mer lithium?

Skrevet

Hvorfor vil du ikke ta mer lithium?

Gått opp 32 kg

Skrevet

Hvorfor skriver du at lithium er møkkamedisin?

Skrevet

Gått opp 32 kg

Gått opp 32 kg

Jeg har gått opp noen kilo jeg også, men jeg vet ikke om det skyldes at stoffskiftet er litt lavt eller om det er lithium som er årsaken.

Skrevet

Ikke litium

Du får se hva legen sier.

Skrevet

Jeg har gått opp noen kilo jeg også, men jeg vet ikke om det skyldes at stoffskiftet er litt lavt eller om det er lithium som er årsaken.

Hadde det bare vært noen kg skulle jeg ikke klaget

Hjelper ikke å trene engang, det som alltid hjalp før

Trente av meg 18 kg for noen år siden på lamictal og litium

Nå går jeg bare opp

Skrevet

Ikke har jeg noen glede av å danse

Ikke av sex, for jeg har blitt helt tørr

Eneste gleden i livet er mat

Men den er jeg for feit til å røre

Og poenget med livet er hva?

Skrevet

Hadde det bare vært noen kg skulle jeg ikke klaget

Hjelper ikke å trene engang, det som alltid hjalp før

Trente av meg 18 kg for noen år siden på lamictal og litium

Nå går jeg bare opp

Hvis det bare ville stoppe, så er det til å leve med.

Skrevet

Skal bli anorektiker

Er vel eneste som vil få meg ned i vekt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...