missmas Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Skrevet 5. desember 2014 Sa til legen at jeg vil skifte fra litium til lamictal, men han tørr ikke alene, så skulle konferere med DPS som jeg er skrevet ut fra Venter på svar!! Nekter ta mer litium 0 Siter
Gondor Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Sa til legen at jeg vil skifte fra litium til lamictal, men han tørr ikke alene, så skulle konferere med DPS som jeg er skrevet ut fra Venter på svar!! Nekter ta mer litium Jeg stod også på litium en stund. Skikkelig møkkamedisin. Så jeg sa til psykiateren min at dette gidder jeg ikke og han respekterte det. Han satte meg på cyprexa men det var virkelig en medisin fra helvete for meg. Gikk opp ti kilo på et blunk og var veldig psyk. Etter mye eksperimentering har jeg nå landet på et regime som virker på meg. Men jeg slipper ikke unna episoder med tankekjør og noian. Dessuten får jeg fra tid til annen veldig dype men korte depresjoner. De er det bare å holde ut. Ikke gi deg før du blir optimalt medisinert! Det er litt av en sjau å komme igjennom, men det er verdt det. Nå står jeg på lamictal, cipralex, wellbutrin og fluanxol. Fungerer for meg. 0 Siter
missmas Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Skrevet 5. desember 2014 Jeg stod også på litium en stund. Skikkelig møkkamedisin. Så jeg sa til psykiateren min at dette gidder jeg ikke og han respekterte det. Han satte meg på cyprexa men det var virkelig en medisin fra helvete for meg. Gikk opp ti kilo på et blunk og var veldig psyk. Etter mye eksperimentering har jeg nå landet på et regime som virker på meg. Men jeg slipper ikke unna episoder med tankekjør og noian. Dessuten får jeg fra tid til annen veldig dype men korte depresjoner. De er det bare å holde ut. Ikke gi deg før du blir optimalt medisinert! Det er litt av en sjau å komme igjennom, men det er verdt det. Nå står jeg på lamictal, cipralex, wellbutrin og fluanxol. Fungerer for meg. Litium har reddet livet mitt i snart ti år så det er utrolig skremmende å slutte Lamictal gir kvalme og oppkast Men hjelper å ta til måltid Vet ikke om jeg får antidep , kunne tenkt meg prøve wellbutrin Zyprexa funket dritbra, men gikk opp i vekt Men innser jo litium og gir vektøkning Jeg må slutte Vil ha tilbake kroppen min Bruker jo Abilify , det hjelper jo mot mani , så derfor bør jeg få skifte ut litium med lamictal Vedder på at jeg ikke får lov!!!! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. desember 2014 Skrevet 6. desember 2014 Egentlig er ikke noen medisin noe særlig. 0 Siter
missmas Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Skrevet 6. desember 2014 Egentlig er ikke noen medisin noe særlig. Nei men så hadde jeg nok vært død uten 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. desember 2014 Skrevet 6. desember 2014 Nei men så hadde jeg nok vært død uten Best å ta det da. 0 Siter
missmas Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Skrevet 6. desember 2014 Best å ta det da. Ikke litium 0 Siter
Gjest Skrevet 6. desember 2014 Skrevet 6. desember 2014 Sa til legen at jeg vil skifte fra litium til lamictal, men han tørr ikke alene, så skulle konferere med DPS som jeg er skrevet ut fraVenter på svar!!Nekter ta mer litiumHvorfor vil du ikke ta mer lithium? 0 Siter
missmas Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Skrevet 6. desember 2014 Hvorfor vil du ikke ta mer lithium? Gått opp 32 kg 0 Siter
Gjest Skrevet 6. desember 2014 Skrevet 6. desember 2014 Jeg stod også på litium en stund. Skikkelig møkkamedisin. Så jeg sa til psykiateren min at dette gidder jeg ikke og han respekterte det. Han satte meg på cyprexa men det var virkelig en medisin fra helvete for meg. Gikk opp ti kilo på et blunk og var veldig psyk. Etter mye eksperimentering har jeg nå landet på et regime som virker på meg. Men jeg slipper ikke unna episoder med tankekjør og noian. Dessuten får jeg fra tid til annen veldig dype men korte depresjoner. De er det bare å holde ut. Ikke gi deg før du blir optimalt medisinert! Det er litt av en sjau å komme igjennom, men det er verdt det. Nå står jeg på lamictal, cipralex, wellbutrin og fluanxol. Fungerer for meg.Hvorfor skriver du at lithium er møkkamedisin? 0 Siter
Gjest Skrevet 6. desember 2014 Skrevet 6. desember 2014 Gått opp 32 kgGått opp 32 kgJeg har gått opp noen kilo jeg også, men jeg vet ikke om det skyldes at stoffskiftet er litt lavt eller om det er lithium som er årsaken. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. desember 2014 Skrevet 6. desember 2014 Ikke litium Du får se hva legen sier. 0 Siter
missmas Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Skrevet 6. desember 2014 Jeg har gått opp noen kilo jeg også, men jeg vet ikke om det skyldes at stoffskiftet er litt lavt eller om det er lithium som er årsaken. Hadde det bare vært noen kg skulle jeg ikke klaget Hjelper ikke å trene engang, det som alltid hjalp før Trente av meg 18 kg for noen år siden på lamictal og litium Nå går jeg bare opp 0 Siter
missmas Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Skrevet 6. desember 2014 Ikke har jeg noen glede av å danse Ikke av sex, for jeg har blitt helt tørr Eneste gleden i livet er mat Men den er jeg for feit til å røre Og poenget med livet er hva? 0 Siter
Gjest Skrevet 6. desember 2014 Skrevet 6. desember 2014 Hadde det bare vært noen kg skulle jeg ikke klaget Hjelper ikke å trene engang, det som alltid hjalp før Trente av meg 18 kg for noen år siden på lamictal og litium Nå går jeg bare opp Hvis det bare ville stoppe, så er det til å leve med. 0 Siter
missmas Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Skrevet 6. desember 2014 Jeg er for feit for livet 0 Siter
missmas Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Skrevet 6. desember 2014 Skal bli anorektiker Er vel eneste som vil få meg ned i vekt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.