Gå til innhold

Har lyst til å snakke med legen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man når man har lyst til å snakke med legen, men ikke tørr å ta kontakt eller dra ned dit?

Anonymous poster hash: 1d659...5f0
Skrevet

Tror ikke det er så mye du kan gjøre utenom å bare forsøke å psyke seg opp...

Skrevet

Hva gjør man når man har lyst til å snakke med legen, men ikke tørr å ta kontakt eller dra ned dit?

Har du noen som kan være med deg? Det kan hjelpe å skrive ned det du ønsker å snakke om, men så er det helt avgjørende hvor "våken" legen er om det blir tatt alvorlig eller ikke det du sier. Jeg har hatt ganske mange fastleger opp gjennom åra og det er først nå jeg har ei som tar det seriøst at jeg sliter. De andre har bare fokusert på de fysiske smertene jeg har og knapt det egentlig. Jeg har ikke kunnet snakke med dem om at jeg trenger hjelp.

Men leger er altså til for å hjelpe andre, det er det de får betalt for, så du må bare bestille en time og dra. Lykke til :)

Skrevet

Finnes det en side der man kan snakke med en lege/psykiater online, slik som det finnes i sverige?

Skrevet

Finnes det en side der man kan snakke med en lege/psykiater online, slik som det finnes i sverige?

Du kan jo spørre NHD her?

Hvis du ikke kan eller vil det, kan du gå på Eksperthjelp.no. Der kan du både skrive anonymt til han og ringe han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...