AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Hva gjør man når man har lyst til å snakke med legen, men ikke tørr å ta kontakt eller dra ned dit? Anonymous poster hash: 1d659...5f0 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Tror ikke det er så mye du kan gjøre utenom å bare forsøke å psyke seg opp... 0 Siter
Trine Skrevet 6. desember 2014 Skrevet 6. desember 2014 Hva gjør man når man har lyst til å snakke med legen, men ikke tørr å ta kontakt eller dra ned dit? Anonymous poster hash: 1d659...5f0 Har du noen som kan være med deg? Det kan hjelpe å skrive ned det du ønsker å snakke om, men så er det helt avgjørende hvor "våken" legen er om det blir tatt alvorlig eller ikke det du sier. Jeg har hatt ganske mange fastleger opp gjennom åra og det er først nå jeg har ei som tar det seriøst at jeg sliter. De andre har bare fokusert på de fysiske smertene jeg har og knapt det egentlig. Jeg har ikke kunnet snakke med dem om at jeg trenger hjelp. Men leger er altså til for å hjelpe andre, det er det de får betalt for, så du må bare bestille en time og dra. Lykke til 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 Skrevet 6. desember 2014 Finnes det en side der man kan snakke med en lege/psykiater online, slik som det finnes i sverige? Anonymous poster hash: 1d659...5f0 0 Siter
ISW Skrevet 6. desember 2014 Skrevet 6. desember 2014 Finnes det en side der man kan snakke med en lege/psykiater online, slik som det finnes i sverige? Anonymous poster hash: 1d659...5f0 Du kan jo spørre NHD her? Hvis du ikke kan eller vil det, kan du gå på Eksperthjelp.no. Der kan du både skrive anonymt til han og ringe han. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.