AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 Skrevet 8. desember 2014 GRYNT GRYNT! nøff nøff Anonymous poster hash: 2a33f...da7 Er du en 'grynter'? Anonymous poster hash: 1b65c...70b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 Skrevet 8. desember 2014 Jeg hater alle. Anonymous poster hash: f20b4...651 0 Siter
Trine Skrevet 8. desember 2014 Skrevet 8. desember 2014 Jeg hater alle.Anonymous poster hash: f20b4...651 Hvorfor det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 Skrevet 8. desember 2014 Når man ikke føler noen glede av noe er det lett å føle hat mot altAnonymous poster hash: f20b4...651 0 Siter
Trine Skrevet 8. desember 2014 Skrevet 8. desember 2014 Når man ikke føler noen glede av noe er det lett å føle hat mot altAnonymous poster hash: f20b4...651 Men det er jo litt urettferdig at de som ikke har noe med din glede eller mangel på glede å gjøre skal bli hatet av deg. 0 Siter
Caylee Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Skrevet 8. desember 2014 Jeg hater alle.Anonymous poster hash: f20b4...651 Å hate alle vil gjøre din tilstand dypt trist. Jeg hatet mine mobbere, lærere, folk, alt mulig. Tror du det hjalp? Nei. Hatet gjorde meg til en person som gikk rundt i misunnelse og bitterhet 0 Siter
Caylee Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Skrevet 8. desember 2014 Svarer på alt annet senere på forumet, er opptatt med skole, mye lekser, prøver. Må bare si det, for får dårlig samvittighet av å ikke svare dere i trådene jeg har svart dere på, og vil dere skal vite hvorfor jeg er så treg noenganger 0 Siter
tonie Skrevet 8. desember 2014 Skrevet 8. desember 2014 Jeg hater ingen jeg heller. Jeg er usikker på om jeg har følt hat noen gang. Sinne, ja, avsky også, men hat er vel noe enda kraftigere enn det? Det høres ut som noe som kan ødelegge en innenfra. 0 Siter
frosken Skrevet 8. desember 2014 Skrevet 8. desember 2014 Svarer på alt annet senere på forumet, er opptatt med skole, mye lekser, prøver. Må bare si det, for får dårlig samvittighet av å ikke svare dere i trådene jeg har svart dere på, og vil dere skal vite hvorfor jeg er så treg noenganger Jeg synes det er MYE viktigere at du jobber med skolearbeidet ditt enn at du svarer her i forum. Det gjelder å prioritere riktig :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 Skrevet 8. desember 2014 Skjønner at hatet ikke hjelper, men det er vanskelig å slutte. Når man føler at hele verden hater seg,så må det være lov å hate tilbake. Vet det beste hadde vært å finne en vei ut av hatet. Kjenner det med misunnelse og bitterhet, hvordan fant du veien ut av det.?Anonymous poster hash: f20b4...651 0 Siter
Caylee Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Skrevet 8. desember 2014 Skjønner at hatet ikke hjelper, men det er vanskelig å slutte. Når man føler at hele verden hater seg,så må det være lov å hate tilbake. Vet det beste hadde vært å finne en vei ut av hatet. Kjenner det med misunnelse og bitterhet, hvordan fant du veien ut av det.?Anonymous poster hash: f20b4...651 Å komme seg ut av det er enklere enn du tror. Først må du inse: Verden hater deg ikke. Du kan godt hate verden, men i virkeligheten handler om alt deg selv. At du hater fordi du ikke er lykkelig og fornøyd med ditt eget liv. Alle mennesker er innerst inne bare opptatt av seg selv, de er innerst inne redd for seg selv. Om en person sier til deg "Jeg hater deg", er sannheten at det handler slett ikke om deg, men om personen selv. Så folk kan behandle deg dårlig fordi de selv har frykt. Dette hjalp meg med å slipp på min vonde fortid. Det hjalp meg å tilgi alle som har gjort meg vondt, selvom de aldri har sagt unnskyld. Jeg har forstått, de mobbet pågrunnav seg selv. Pågrunnav frykt. Ikke meg. Det har også hjulpet tilgi meg selv litt mer for hva jeg har gjort. Det vanskeligste for meg er å tilgi meg selv, ikke andre. Nummer to: Det viktigste i livet er ikke det matrielle. Det viktigste er det du føler inni deg. Jeg tenker noen ganger "han har lappen, jeg skulle ønske jeg hadde det også. Han er bedre enn meg" Men er han i virkeligheten det? Ingen kommer til å ha matriell goder for evig. Ingen. Å være snill vil folk huske deg for. Det viktigste av alt er å vise godhet mot alle, til og med dine fiender. Det er utrolig vanskelig. Jeg går i en grøft mange ganger forsatt, men jeg minner meg selv om det. Og løfter meg selv opp igjen. Dette her var det eneste som fikk meg til å ta skrittet videre i livet. Jeg ville ikke være et offer lenger. Jeg sier ikke livet er bra for meg nå, men mye bedre av å tenke slik. Å tilgi var som å løfte flere kilo fra skulderne mine. Vel.. Matte here i come again :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Du er klok. Men det er vanskelig å få til. Må tenke litt . Anonymous poster hash: f20b4...651 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Jeg liker ikke andre mennesker, men jeg hater dem vel ikke. Anonymous poster hash: d1385...b7f 0 Siter
Caylee Skrevet 10. desember 2014 Forfatter Skrevet 10. desember 2014 Du er klok. Men det er vanskelig å få til. Må tenke litt .Anonymous poster hash: f20b4...651 Hehe, takk. Men er ikke noe spesielt klok. Mange har ikke sett situasjone på den måten. Før jeg tenkte slik de fleste gjør, da tenkte jeg ikke over denne måten engang, at den eksisterte Bruk den tiden du føler for. Det verste er å tvinge seg selv. Det må komme fra hjertet og du må føle det er riktig. Selvom jeg tenker slik og det har hjulpet meg betyr ikke det det vil hjelpe alle 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.