Gå til innhold

Hva kommer denne bivirkningen av?

Anbefalte innlegg

YoplaitDouble
Skrevet (endret)

Nesten tre uker siden jeg økte til 30mg Brintellix.

Jeg klarer ikke lenger spise store måltider og blir ikke så fort sulten lenger. Trenger betydelig mindre mat for å bli mett. Blir også fort kvalm av for mye søtt. Det er også umulig å spise for mye mat fordi jeg blir kvalm da også. Er dette en bivirkning eller en effekt av AD? Hvorfor er det slik?

Gjør meg absolutt ingenting da :)

Endret av YoplaitDouble
Skrevet

Stimulans av 5HT2c-reseptoren som følge av mer serotonin i synapsene.

Jeg er for øvrig misunnelig.

YoplaitDouble
Skrevet

Stimulans av 5HT2c-reseptoren som følge av mer serotonin i synapsene.

Jeg er for øvrig misunnelig.

Håper dette varer slik...

Det samme gjelder også med kaffe. Før kunne jeg drikke så mye jeg vil. Nå er det mer sånn at jeg ikke orker tanken på mer kaffe.

Skrevet

Håper dette varer slik...

Det samme gjelder også med kaffe. Før kunne jeg drikke så mye jeg vil. Nå er det mer sånn at jeg ikke orker tanken på mer kaffe.

Jeg trenger kaffe. Kaffe er min venn :)

Jeg har hver lørdag formiddag det jeg på tull kaller "lørdagsdepresjonen" min. Aner ikke helt hva den kommer av, men den gir seg alltid etter en kopp kaffe.

YoplaitDouble
Skrevet

Jeg trenger kaffe. Kaffe er min venn :)

Jeg har hver lørdag formiddag det jeg på tull kaller "lørdagsdepresjonen" min. Aner ikke helt hva den kommer av, men den gir seg alltid etter en kopp kaffe.

Jeg drikker fortsatt kaffe. Men det må gå flere timer mellom hver gang. Og så er sterk espresso plutselig ikke så godt lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...