Lillie83 Skrevet 8. desember 2014 Skrevet 8. desember 2014 Jeg har gått på Cipralex nå i 9 uker. 8 på 10mg, og den 9ende uken nå på 15mg. Følte behov for å øke, da jeg ikke var tilfreds. Blitt bedre enn jeg var, men føler jeg står på stedet hvil. Er jeg for utålmodig? Følte ikke det tok så lang tid sist jeg begynte på dem. Om 10mg var for lite, hvor lang tid vil det gå før økningen evt kan merkes? Jeg skal til lege i neste uke for å sjekke opptaket i blodet. 0 Siter
Lillie83 Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Skrevet 9. desember 2014 Håper ikke denne forsvinner nå, vil så gjerne ha svar. Jeg er som sagt "utålmodig," og trenger sårt litt svar på på disse tingene. Selv om jeg jo skjønner at folk er forskjellige. ( Denne er til NHD, men tar gjerne i mot andres erfaringer. ) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Håper ikke denne forsvinner nå, vil så gjerne ha svar. Jeg er som sagt "utålmodig," og trenger sårt litt svar på på disse tingene. Selv om jeg jo skjønner at folk er forskjellige. ( Denne er til NHD, men tar gjerne i mot andres erfaringer. ) Tok vel en 3-4 uker å få full effekt av 10mg. Fikkk ingen ekstra effekt av å gå opp til 20mg. Anonymous poster hash: 9e8a9...890 0 Siter
Lillie83 Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Skrevet 9. desember 2014 Tok vel en 3-4 uker å få full effekt av 10mg. Fikkk ingen ekstra effekt av å gå opp til 20mg. Anonymous poster hash: 9e8a9...890 Da antar jeg at 10mg var en passende dose for deg. Jeg føler bare litt bedring. Men syntes jeg har gått litt tilbake fra noen uker siden igjen. Er langt i fra der jeg var sist jeg begynte på dem, og har derfor økt til 15mg i håp om at det skal hjelpe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.