Gå til innhold

Skiftende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns jeg er veldig skiftende. Humør, adferd, syn på meg selv, mål med livet... meninger, ønsker.

Mer enn normalt, syns jeg, mer enn det folk flest skifter.

Hva kommer dette av?

Skrevet

Jeg syns jeg er veldig skiftende. Humør, adferd, syn på meg selv, mål med livet... meninger, ønsker.

Mer enn normalt, syns jeg, mer enn det folk flest skifter.

Hva kommer dette av?

Jeg vet ikke hva det kommer av, men det høres veldig kjent ut. Jeg har diagnosen BP2, men om det er hele sannheten vet jeg ikke. Jeg oppfyller kriteriene, men i tillegg skifter jeg mye mer enn det som er vanlig med BP.

Håper du kan få hjelp til å finne ut av det, så du kan få den behandlingen du trenger.

Skrevet

Jeg vet ikke hva det kommer av, men det høres veldig kjent ut. Jeg har diagnosen BP2, men om det er hele sannheten vet jeg ikke. Jeg oppfyller kriteriene, men i tillegg skifter jeg mye mer enn det som er vanlig med BP.

Håper du kan få hjelp til å finne ut av det, så du kan få den behandlingen du trenger.

Takk for det! Men... hva slags behandling skulle det ev. ha vært?

Skrevet

Kanskje psykdom ?

Ja det er det kanskje...

Skrevet

Takk for det! Men... hva slags behandling skulle det ev. ha vært?

Medisiner og/eller terapi. Det er med rett diagnotisering de kan finne ut hva som er best behandling.

Skrevet

Medisiner og/eller terapi. Det er med rett diagnotisering de kan finne ut hva som er best behandling.

Jeg bruker allerede medisiner... jeg har vært til samtaler i 10 år...

Meh.

:rolleyes:

(No offence til deg.)

Skrevet

Jeg bruker allerede medisiner... jeg har vært til samtaler i 10 år...

Meh.

:rolleyes:

(No offence til deg.)

Da har du det som meg at ingenting nytter likevel.

Nei nå er jeg negativ. Men jeg vet ikke hvilke råd jeg da kan gi, så lenge jeg ikke kommer lengre selv.

Men jeg går utifra at du sier til behandleren hvordan du svinger. Kanskje er det litt mer de kan ta tak i. Jeg gikk sikkert 8 år på medisiner og i behandling før jeg fikk prøve lithium som gav meg en god og lang pause. Jeg vet heller ikke årsaken til tilbakefallet jeg nå har.

Skrevet

Da har du det som meg at ingenting nytter likevel.

Nei nå er jeg negativ. Men jeg vet ikke hvilke råd jeg da kan gi, så lenge jeg ikke kommer lengre selv.

Men jeg går utifra at du sier til behandleren hvordan du svinger. Kanskje er det litt mer de kan ta tak i. Jeg gikk sikkert 8 år på medisiner og i behandling før jeg fikk prøve lithium som gav meg en god og lang pause. Jeg vet heller ikke årsaken til tilbakefallet jeg nå har.

Vil ikke si jeg "svinger". Jeg er ikke deprimert etter at jeg begynte på Lamictal. Det er bare så uforutsigbart liv, føler jeg forandrer personlighet. Men dette har jeg jo såklart tatt opp med behandlere - de sier det er fantasi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...