Gå til innhold

Eurotomi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det Eurotomi? Han var jeg så forelsket i at jeg trodde jeg besto en test og fikk bli hans bitch Dvs gi penger mot sex, trodde han ville befinne seg på utsiden etter jeg pakket men nei trodde ha ville være i Norge når jeg endelig kom hjem men nei. Trodde han plantet et kamera i min laptop og så på meg. Trodde jeg var så heldig som fikk bli hans bitch- i min mani var det high class

Skrevet (endret)

Erotomani?

Erotomania is a type of delusion in which the affected person believes that another person, usually a stranger, high-status or famous person, is in love with them. The illness often occurs during psychosis, especially in patients with schizophrenia, delusional disorder or bipolar mania. During an erotomanic episode, the patient believes that a secret admirer is declaring their affection to the patient, often by special glances, signals, telepathy, or messages through the media. Usually the patient then returns the perceived affection by means of letters, phone calls, gifts, and visits to the unwitting recipient. Even though these advances are unexpected and often unwanted, any denial of affection by the object of this delusional love is dismissed by the patient as a ploy to conceal the forbidden love from the rest of the world.

Eros = den greske kjærlighetsguden

Endret av Kaptein Kaos
Skrevet

trodde ikle han var forelska i meg men trodde vi hadde noe helt spesielt

Han kommuniserte med meg vis telepati og jeg tekstet tilbake lol

Skrevet

Og så solgte han sex til deg. Rett før du måtte i reimer. Det høres ut som en knakendes kjekk kar. ;)

Skrevet

Og så solgte han sex til deg. Rett før du måtte i reimer. Det høres ut som en knakendes kjekk kar. ;)

Også prøvde han få meg til å bestille ny vintergarderobe til han mens jeg var på skjermet avd

Skrevet

Men nå er jeg så tørr nedentil pga meds så det er ikke vits i mer med han

Skrevet

Også prøvde han få meg til å bestille ny vintergarderobe til han mens jeg var på skjermet avd

Lulz... :P

Var det han som ikke bodde i Norge? :P

Skrevet

Lulz... :P

Var det han som ikke bodde i Norge? :P

Tyrker dette

Skrevet

Tyrker dette

Hvordan klarer du å rote deg bort så mange sleipe utlendinger?

Skrevet

Vil tippe de ser helt fantastiske ut...

Skrevet

Vil tippe de ser helt fantastiske ut...

Hva med den polske dama som fikk bo gratis?

Skrevet

Blir forelska og det trigger mani

Skrevet

Hva med den polske dama som fikk bo gratis?

Hun var en nær venn til jeg sa hun måtte ut nå er jeg en ingenting

Gjest Gargamel
Skrevet

Hjelp

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...