missmas Skrevet 8. desember 2014 Skrevet 8. desember 2014 Var det Eurotomi? Han var jeg så forelsket i at jeg trodde jeg besto en test og fikk bli hans bitch Dvs gi penger mot sex, trodde han ville befinne seg på utsiden etter jeg pakket men nei trodde ha ville være i Norge når jeg endelig kom hjem men nei. Trodde han plantet et kamera i min laptop og så på meg. Trodde jeg var så heldig som fikk bli hans bitch- i min mani var det high class 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 (endret) Erotomani? Erotomania is a type of delusion in which the affected person believes that another person, usually a stranger, high-status or famous person, is in love with them. The illness often occurs during psychosis, especially in patients with schizophrenia, delusional disorder or bipolar mania. During an erotomanic episode, the patient believes that a secret admirer is declaring their affection to the patient, often by special glances, signals, telepathy, or messages through the media. Usually the patient then returns the perceived affection by means of letters, phone calls, gifts, and visits to the unwitting recipient. Even though these advances are unexpected and often unwanted, any denial of affection by the object of this delusional love is dismissed by the patient as a ploy to conceal the forbidden love from the rest of the world.Eros = den greske kjærlighetsguden Endret 9. desember 2014 av Kaptein Kaos 0 Siter
missmas Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Skrevet 9. desember 2014 trodde ikle han var forelska i meg men trodde vi hadde noe helt spesielt Han kommuniserte med meg vis telepati og jeg tekstet tilbake lol 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Og så solgte han sex til deg. Rett før du måtte i reimer. Det høres ut som en knakendes kjekk kar. 0 Siter
missmas Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Skrevet 9. desember 2014 Og så solgte han sex til deg. Rett før du måtte i reimer. Det høres ut som en knakendes kjekk kar. Også prøvde han få meg til å bestille ny vintergarderobe til han mens jeg var på skjermet avd 0 Siter
missmas Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Skrevet 9. desember 2014 Men nå er jeg så tørr nedentil pga meds så det er ikke vits i mer med han 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Også prøvde han få meg til å bestille ny vintergarderobe til han mens jeg var på skjermet avdLulz... Var det han som ikke bodde i Norge? 0 Siter
missmas Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Skrevet 9. desember 2014 Lulz... Var det han som ikke bodde i Norge? Tyrker dette 0 Siter
slabbedask Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Tyrker dette Hvordan klarer du å rote deg bort så mange sleipe utlendinger? 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Hvordan klarer du å rote deg bort så mange sleipe utlendinger?Vil tippe de ser helt fantastiske ut... 0 Siter
slabbedask Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Vil tippe de ser helt fantastiske ut... Hva med den polske dama som fikk bo gratis? 0 Siter
missmas Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Skrevet 9. desember 2014 Hvordan klarer du å rote deg bort så mange sleipe utlendinger? Blir forelska og det trigger mani 0 Siter
missmas Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Skrevet 9. desember 2014 Hva med den polske dama som fikk bo gratis? Hun var en nær venn til jeg sa hun måtte ut nå er jeg en ingenting 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Også prøvde han få meg til å bestille ny vintergarderobe til han mens jeg var på skjermet avd Hjelp 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.