Gå til innhold

83 jævla kilo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om jeg har kuttet brus

Kutter litium offisielt nå

Får det bære eller briste

Skrevet

Har du kuttet ut all drikke med kalorier? Melk også? Hvis ikke, så har du mye å hente på å kun drikke væske uten kalorier.

Skrevet

Har mer å hente p få bli satt på lamictal istedet

Skrevet

Orker ikke at hele dagen min skal gå ut på å få fatt i nok drikke !!

Skrevet

Har mer å hente p få bli satt på lamictal istedet

Man har veldig mye å hente på å kutte ut all drikke med kalorier.

Skrevet

Man har veldig mye å hente på å kutte ut all drikke med kalorier.

Eneste måten å gjøre det på er ved å kutte litium! Og det har jeg nå gjort;)

Skrevet

Litium er for drikke hva zyprexa er for mat

Det stemmer, og derfor er det helt avgjørende for vektkontroll å ikke drikke væske med kalorier.

Jeg synes du tar en altfor stor risiko ved å kutte litium (så fremt det ikke er i samråd med psykiater), du bør helst ikke få noen ny mani. Jeg synes i alle fall ikke du bør finne på å kutte litium i en periode som nå, hvor det virker som om du har det vanskeligere enn hva du har mye av tiden.

Skrevet

Ville nok heller bare gått over til kalorifri drikke jeg også.

Skrevet

Har du tatt opp dette med psykiateren/ psykologen/ fastlegen din?

Skrevet

Å kutte ut litium når du er bipolar, uten avtale med lege (hvis det er det du har gjort/skal gjøre) når du tidligere har blitt suicidal og fått manisk psykose uten litium, er virkelig å spille russisk rulett med 5 kuler i revolveren.

Hvis jeg var deg ville jeg (igjen, gitt at dette ikke er avtalt med lege) fortsatt å ta medisinene slik legen har instruert, pluss kuttet ut all drikke med kalorier (unntatt et glass melk om dagen) og ført dagbok over matinntak og trening, som du kan vise til fastlegen.

Skrevet

Syntes ikke 83 kilo hørtes så mye ut med mindre du er veldig lav. Snakk med lege, ikke verdt å bli dårlig til jul.

Skrevet

Orker ikke at hele dagen min skal gå ut på å få fatt i nok drikke !!

Kan du ikke drikke vann da? Det får man tak i over alt og er lettere tilgjengelig enn noen annen drikke. Dessuten er det godt, ihvertfall nå på vinteren som det er skikkelig kaldt.

Skrevet

Kan prøve kjøpte 1,5 liters flasker vann

Du trenger jo ikke kjøpe vann, du har vel vann i springen? Men om du vil bruke penger på det så er jo det også helt greit :) Om du ønsker litt smak på det så kan du ha i noen sitrondråper.

Skrevet

Du trenger jo ikke kjøpe vann, du har vel vann i springen? Men om du vil bruke penger på det så er jo det også helt greit :) Om du ønsker litt smak på det så kan du ha i noen sitrondråper.

Nei bare tenkte på de enorme mengdene jeg trenger

Ellers går det vel å fylle gamle flasker også

Men hater vann, må tisse hele tiden da hehe

Skrevet

Syntes ikke 83 kilo hørtes så mye ut med mindre du er veldig lav. Snakk med lege, ikke verdt å bli dårlig til jul.

Jeg er lav

Har for høy bmi, fedme

Snorker og er tungpustet

Skrevet

Nei bare tenkte på de enorme mengdene jeg trenger

Ellers går det vel å fylle gamle flasker også

Men hater vann, må tisse hele tiden da hehe

Hehe...ja, det er et problem med vann, syns egentlig det er et problem med all drikke ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...