missmas Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Selv om jeg har kuttet brus Kutter litium offisielt nå Får det bære eller briste 0 Siter
frosken Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Selv om jeg har kuttet brus Kutter litium offisielt nå Får det bære eller briste Har du kuttet ut all drikke med kalorier? Melk også? Hvis ikke, så har du mye å hente på å kun drikke væske uten kalorier. 0 Siter
missmas Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Skrevet 9. desember 2014 Har mer å hente p få bli satt på lamictal istedet 0 Siter
missmas Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Skrevet 9. desember 2014 Orker ikke at hele dagen min skal gå ut på å få fatt i nok drikke !! 0 Siter
slabbedask Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Har mer å hente p få bli satt på lamictal istedet Man har veldig mye å hente på å kutte ut all drikke med kalorier. 0 Siter
missmas Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Skrevet 9. desember 2014 Man har veldig mye å hente på å kutte ut all drikke med kalorier. Eneste måten å gjøre det på er ved å kutte litium! Og det har jeg nå gjort;) 0 Siter
missmas Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Skrevet 9. desember 2014 Litium er for drikke hva zyprexa er for mat 0 Siter
frosken Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Litium er for drikke hva zyprexa er for mat Det stemmer, og derfor er det helt avgjørende for vektkontroll å ikke drikke væske med kalorier. Jeg synes du tar en altfor stor risiko ved å kutte litium (så fremt det ikke er i samråd med psykiater), du bør helst ikke få noen ny mani. Jeg synes i alle fall ikke du bør finne på å kutte litium i en periode som nå, hvor det virker som om du har det vanskeligere enn hva du har mye av tiden. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Ville nok heller bare gått over til kalorifri drikke jeg også. 0 Siter
Kayia Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Selv om jeg har kuttet brus Kutter litium offisielt nå Får det bære eller briste Har du tatt opp dette med psykiateren/ psykologen/ fastlegen din? 0 Siter
ISW Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Å kutte ut litium når du er bipolar, uten avtale med lege (hvis det er det du har gjort/skal gjøre) når du tidligere har blitt suicidal og fått manisk psykose uten litium, er virkelig å spille russisk rulett med 5 kuler i revolveren. Hvis jeg var deg ville jeg (igjen, gitt at dette ikke er avtalt med lege) fortsatt å ta medisinene slik legen har instruert, pluss kuttet ut all drikke med kalorier (unntatt et glass melk om dagen) og ført dagbok over matinntak og trening, som du kan vise til fastlegen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Selv om jeg har kuttet brus Kutter litium offisielt nå Får det bære eller briste Syntes ikke 83 kilo hørtes så mye ut med mindre du er veldig lav. Snakk med lege, ikke verdt å bli dårlig til jul. 0 Siter
Trine Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Orker ikke at hele dagen min skal gå ut på å få fatt i nok drikke !! Kan du ikke drikke vann da? Det får man tak i over alt og er lettere tilgjengelig enn noen annen drikke. Dessuten er det godt, ihvertfall nå på vinteren som det er skikkelig kaldt. 0 Siter
missmas Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Skrevet 9. desember 2014 Kan prøve kjøpte 1,5 liters flasker vann 0 Siter
Trine Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Kan prøve kjøpte 1,5 liters flasker vann Du trenger jo ikke kjøpe vann, du har vel vann i springen? Men om du vil bruke penger på det så er jo det også helt greit Om du ønsker litt smak på det så kan du ha i noen sitrondråper. 0 Siter
missmas Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Skrevet 9. desember 2014 Du trenger jo ikke kjøpe vann, du har vel vann i springen? Men om du vil bruke penger på det så er jo det også helt greit Om du ønsker litt smak på det så kan du ha i noen sitrondråper. Nei bare tenkte på de enorme mengdene jeg trenger Ellers går det vel å fylle gamle flasker også Men hater vann, må tisse hele tiden da hehe 0 Siter
missmas Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Skrevet 9. desember 2014 Syntes ikke 83 kilo hørtes så mye ut med mindre du er veldig lav. Snakk med lege, ikke verdt å bli dårlig til jul. Jeg er lav Har for høy bmi, fedme Snorker og er tungpustet 0 Siter
Trine Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Nei bare tenkte på de enorme mengdene jeg trenger Ellers går det vel å fylle gamle flasker også Men hater vann, må tisse hele tiden da hehe Hehe...ja, det er et problem med vann, syns egentlig det er et problem med all drikke 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.