Gjest Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Kan gruppeterapi være noe for slike vesner som meg. .., ? Er glad i mennesker og savner å være i jobb. Bør jeg utforske angsten mer først? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Kan gruppeterapi være noe for slike vesner som meg. .., ? Er glad i mennesker og savner å være i jobb. Bør jeg utforske angsten mer først? Det kan sikkert være verdt å prøve. Anonymous poster hash: 9a8ae...afe 0 Siter
frosken Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Kan gruppeterapi være noe for slike vesner som meg. .., ? Er glad i mennesker og savner å være i jobb. Bør jeg utforske angsten mer først? Dette er jo noe du kan diskutere med din behandler, men jeg er ikke sikker på at du bør begynne i gruppeterapi på nåværende tidspunkt fordi du har en såpass sterk tendens til innslag av paranoide tolkninger. I en gruppe foregår en haug prosesser samtidig, og det er ikke gitt at du får sortert dine egne opplevelser hver gang. Jeg tror det er greit å ha det noe bedre enn du foreløpig har det før du evt. velger gruppebasert behandling. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Dette er jo noe du kan diskutere med din behandler, men jeg er ikke sikker på at du bør begynne i gruppeterapi på nåværende tidspunkt fordi du har en såpass sterk tendens til innslag av paranoide tolkninger. I en gruppe foregår en haug prosesser samtidig, og det er ikke gitt at du får sortert dine egne opplevelser hver gang. Jeg tror det er greit å ha det noe bedre enn du foreløpig har det før du evt. velger gruppebasert behandling. ok. Jeg tenker det gir mindre " paranoia" og møte andre med psykiske laster, men sikkert nokså komplekst også. Jeg synes det virker interessant dog. Når jeg var student var jegså fortvilt at jeg skrev brev til en " gruppeanalytiker". Vedk villedende gang jeg skulle ha kontakt med psykososial student ht først. Det torde jeg aldri:(Dessuten fungerer jeg i formelle møter pg om dette får preg av dette ville jeg kandkje klart å gå inn i " rollen" som et reflekterende individ .. Men ville sikkert blitt skrekkslagen etter hvert ....vet ikke om det fnis slik der jeg bor nå, men kunne dratt til hovedstaden . Tror for øvrig inneheld har Pf. Ville aldri lagd " kvalme" el snakket nedsettende/ respektløst til noen i gruppen ( presisering;)Anonymous poster hash: 70560...1aa 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.